Gå til innhold

Om å oppdra kvinner...

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Inspirert av en diskusjon lengre nede ( om mannfolk, husarbeid og kjeft) begynte jeg å tenke på hvordan mannfolk egentlig vil ha oss, dersom dere kan oppdra oss slik dere ønsker.

I store trekk vet jeg det jo,: Gode i sengen, flink å lage mat, gode mødre,tjene akkurat nok penger ( mye, men ikke mer enn dere), velstelte etc, etc

Men alvorlig: Hvordan er en hellig, alminnelig perfekt oppdradd gjennomsnittskvinne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99820-om-%C3%A5-oppdra-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Nå er jo jeg jente, men det virker som om fyren min vil at jeg skal være slik:

Jeg skal aldri kjefte, men ikke være underdanig.(det hadde jo vært ille om det kom ut)

Jeg skal rydde og lage mat men ikke snakke om det.

Jeg skal være sminket og pen, men ikke bruke lang tid på badet.

Jeg skal aldri legge merke til noe ulogisk i ressonementene hans.

Jeg skal alltid legge merke til det logiske i resonementene hans.

Jeg skal le av vitsene hans.

Jeg skal finne kald øl til ham når han ønsker det.

Jeg skal være naken når han vil jeg skal.

Jeg skal kle meg sexy når han ser det. Når han ikke ser det skal jeg ha på sekk.

Jeg skal finne på morsomme temaer som han vil snakke om.

Jeg skal aldri nevne ting han ikke vil snakke om.

Han skal ha så mange skuffer og skap han vil til å putte halve sokkepar, poser, tomflasker og annet nyttig i..

Men nå er jeg sur på ham i dag, han er sikkert ikke egentlig så ille. Hadde sikkert svart annerledes en annen dag..

Annonse

Annonse

Det viktige er at dere holder kjeft når dere ikke blir snakka til, lar meg se akkurat så mye fotball som jeg vil, trekker opp øllen min og gir meg oralsex mens øllen fortæres og Liverpool vinner på skjermen, samt la meg få gjøre akkurat hva jeg vil med hvem jeg vil når jeg vil.

Jeg tror dette er typisk for de fleste menn, selv om noen gjerne bytter ut Liverpool med et annet lag. Det er for øvrig helt greit.

Kvinner skal være litt som bikkjer, i grunn. Lydige, de skal slutte å bjeffe når man ber dem, gå stille og rolig ved siden av meg når vi er ute, ikke lukte andre bikkjer av samme eller motsatt kjønn i ræva, og slikke tallerknene rene etter at en av oss har brukt dem.

Er det rart jeg er singel?

:)

Det viktige er at dere holder kjeft når dere ikke blir snakka til, lar meg se akkurat så mye fotball som jeg vil, trekker opp øllen min og gir meg oralsex mens øllen fortæres og Liverpool vinner på skjermen, samt la meg få gjøre akkurat hva jeg vil med hvem jeg vil når jeg vil.

Jeg tror dette er typisk for de fleste menn, selv om noen gjerne bytter ut Liverpool med et annet lag. Det er for øvrig helt greit.

Kvinner skal være litt som bikkjer, i grunn. Lydige, de skal slutte å bjeffe når man ber dem, gå stille og rolig ved siden av meg når vi er ute, ikke lukte andre bikkjer av samme eller motsatt kjønn i ræva, og slikke tallerknene rene etter at en av oss har brukt dem.

No kjenner eg at eg vart skikkeleg provosert av innlegget ditt heilt til du skreiv: "selv om noen gjerne bytter ut Liverpool med et annet lag." - Då vart eg heilt roleg.

Liverpool meg i ræva! ;-)

No kjenner eg at eg vart skikkeleg provosert av innlegget ditt heilt til du skreiv: "selv om noen gjerne bytter ut Liverpool med et annet lag." - Då vart eg heilt roleg.

Liverpool meg i ræva! ;-)

Det var derfor jeg skrev det. Det viktige er tross alt at man har et lag, og så får man heller være uenig om hvem som egentlig er best :)

I dag var det riktignok ikke Liverpool...

1.10 høy, med flatt hode og store ører ?

Manen her i huset har bare prøvd å oppdra meg på ett område -å la kvisene hans i fred. Det har han til en viss grad lyktes med.

Det vil si, han prøver å få meg til å rydde litt av og til, ikke misnt legge fra meg klærne på al-righte steder, finne en bestemt plass å putte dem på så de ikke flyter over alt... Er det noe mer mon tro? Sikkert, men det har jeg glemt, har ikke blitt så mye bedre på det adnre enda, så jeg prøver å lære meg det før jeg tar på meg flere oppgaver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...