Gå til innhold

Hvilken utdannelse(?) kreves for å få jobb som vindusvasker?

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg ble litt inspirert av "Hodejegerne" på TV i kveld... Der deltok en som var vindusvasker av yrke. Mannen min og jeg begynte da å fundere på hvordan man får dette som yrke. Krever det en spesiell utdannelse? Fagbrev som renholder? Eller hva??

Fortsetter under...

Gjest togli

Og jeg fikk lyst til å bli sånn derre tørrfisksorterer.

Ja, det så veldig kult ut ;o)

For å presisere, jeg har ikke tenkt å bytte yrke - bare litt nysgjerrig på hvilken utdannelse(?) som fører til jobb som vindusvasker. Du vet kanskje ikke det du heller? ;o)

Ja, det så veldig kult ut ;o)

For å presisere, jeg har ikke tenkt å bytte yrke - bare litt nysgjerrig på hvilken utdannelse(?) som fører til jobb som vindusvasker. Du vet kanskje ikke det du heller? ;o)

Det er neppe noen egen utdannelse, det er vel snakk om opplæring på arbeidsplassen, tror jeg. Ble det sagt at det krevde utdannelse i programmet?

Gjest togli

Det er neppe noen egen utdannelse, det er vel snakk om opplæring på arbeidsplassen, tror jeg. Ble det sagt at det krevde utdannelse i programmet?

Neida, ble ikke sagt noe om det (så vidt jeg vet...). Tenkte bare at profesjonelle vindusvaskere f.eks. kanskje hadde måttet ta fagbrev e.l., på samme måten som renholdsarbeidere(?)

Neida, ble ikke sagt noe om det (så vidt jeg vet...). Tenkte bare at profesjonelle vindusvaskere f.eks. kanskje hadde måttet ta fagbrev e.l., på samme måten som renholdsarbeidere(?)

Renholdsfirmaer kjører kanskje noen kurs på sine ansatte.

http://www.no.issworld.com/view.asp?ID=663

Ta en titt på denne linken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...