Gå til innhold

mincir,virker den?

Gjest mincir

Anbefalte innlegg

Gjest mincir

mincir er et nytt kosttilskudd som blokkerer kalorier fra stiveleserik mat(påstår de).

Noen som har erfaring?Eller en kommentar?

Jeg er skeptisk,men nysgjerrig på om den virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les nøye igjennom all dokumentasjon ihvertfall, før du kjøper noe sånt.

Men en logisk innvendning -hvordan kan man i lengden gå ned av et preparat som skal blokkere for enkelte typer kalorier (hvordan nå det går an), da lærer man seg jo ingenting om hvordan kroppen faktisk fungerer i forhold til mat, trening og kaloriforbruk. Skal man gå på disse pillene livet ut, da? For hvis du slutter på pillene og spiser akkurat som før, så går du jo rett opp i vekt igjen, og sannsynligvis mer enn du mistet i utgangspunktet. Og hvis du planlegger å spise sunnere/mindre når du slutter på pillene, kan du jo likesågodt gjøre det med en gang og spare deg for både penger og ergrelser.

Når det er sagt, jeg tror ikke pillene virker, altså. Bare et tankeeksperiment så du ser at du uansett ikke bør la deg lure av slikt søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Samuela

Det eneste som hjelper i lengden er faktisk å spise færre kalorier enn man forbrenner.

Jeg brukte tidligere Suco Bloc, og la aldri om kostholdet. Var en søtmoms, og spiste sjokolade hver dag, samt at jeg generelt spiser mye pasta og ris. Når jeg gikk på disse pillene gikk jeg hele tiden sakte men sikkert ned i vekt. Var kjempefornøyd med den.

Nå har jeg begynt å prøve meg på Mincir. Foreløpig har jeg iallefall ikke lagt på meg, men heller ikke gått ned noe særlig. Har faktisk mer tro på Suco Bloc, men hva vet jeg. Har så langt prøvd Mincir i for kort tid...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mincir

Jeg brukte tidligere Suco Bloc, og la aldri om kostholdet. Var en søtmoms, og spiste sjokolade hver dag, samt at jeg generelt spiser mye pasta og ris. Når jeg gikk på disse pillene gikk jeg hele tiden sakte men sikkert ned i vekt. Var kjempefornøyd med den.

Nå har jeg begynt å prøve meg på Mincir. Foreløpig har jeg iallefall ikke lagt på meg, men heller ikke gått ned noe særlig. Har faktisk mer tro på Suco Bloc, men hva vet jeg. Har så langt prøvd Mincir i for kort tid...

;-)

Suco bloc, kan man få kjøpt den fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...