Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Om jeg kjøper et klippekort på sats må det da brukes innen en viss tid? 0 Siter
Gjest lureranno2003 Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 hva koster et klippekort? enn andre alternativer? 0 Siter
Zelig Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Det er ukjent for meg at SATS har klippekort lenger, men det er muligens forskjellig praksis på ulike SATS-sentre omkring. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg trodde ikke de hadde det lenger. En enkelt-time kostet sist jeg tok det 120kr. Det er lagt opp til at det er månedsabb de skal selge.. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg trodde ikke de hadde det lenger. En enkelt-time kostet sist jeg tok det 120kr. Det er lagt opp til at det er månedsabb de skal selge.. 120 spenn? Jeg betaler 200 i måneden jeg og kan da trene på alle senter inkludert saltimer i alle SATS avdelingene i Norge. Greit å ha en kone som jobber der.*L* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 120 spenn? Jeg betaler 200 i måneden jeg og kan da trene på alle senter inkludert saltimer i alle SATS avdelingene i Norge. Greit å ha en kone som jobber der.*L* Du velger kvinnfolk med omhu asså, det skal du ha..*flirer* Jeg trener på Elixia, men når jeg er steder der de ikke har det har jeg benyttet meg av SATS. Men ikke nå lenger -det er avsindig dyrt. Nå slapper jeg heller av når jeg er på ferie:) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Du velger kvinnfolk med omhu asså, det skal du ha..*flirer* Jeg trener på Elixia, men når jeg er steder der de ikke har det har jeg benyttet meg av SATS. Men ikke nå lenger -det er avsindig dyrt. Nå slapper jeg heller av når jeg er på ferie:) Vel, nok en gang har jeg fått streng beskjed om at trening er tingen. Var visst noe om at Sykehuset i Telemark hadde sendt blodprøvene mine rundt slik at alle skulle få se hvordan de IKKE skulle være. Skal si dokter`n ble sinna på meg ja.*L* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.