Gå til innhold

Klippekort på sats

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Jeg trodde ikke de hadde det lenger. En enkelt-time kostet sist jeg tok det 120kr. Det er lagt opp til at det er månedsabb de skal selge..

120 spenn? Jeg betaler 200 i måneden jeg og kan da trene på alle senter inkludert saltimer i alle SATS avdelingene i Norge. Greit å ha en kone som jobber der.*L*

tigertrollet

120 spenn? Jeg betaler 200 i måneden jeg og kan da trene på alle senter inkludert saltimer i alle SATS avdelingene i Norge. Greit å ha en kone som jobber der.*L*

Du velger kvinnfolk med omhu asså, det skal du ha..*flirer*

Jeg trener på Elixia, men når jeg er steder der de ikke har det har jeg benyttet meg av SATS. Men ikke nå lenger -det er avsindig dyrt. Nå slapper jeg heller av når jeg er på ferie:)

Annonse

Pappa Bjørn

Du velger kvinnfolk med omhu asså, det skal du ha..*flirer*

Jeg trener på Elixia, men når jeg er steder der de ikke har det har jeg benyttet meg av SATS. Men ikke nå lenger -det er avsindig dyrt. Nå slapper jeg heller av når jeg er på ferie:)

Vel, nok en gang har jeg fått streng beskjed om at trening er tingen. Var visst noe om at Sykehuset i Telemark hadde sendt blodprøvene mine rundt slik at alle skulle få se hvordan de IKKE skulle være.

Skal si dokter`n ble sinna på meg ja.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...