Gjest Kreativ Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg holder på å lage påskeegg til min kjære på 21 år.Vil glede han litt eksra i påsken. Det er et veldig stort egg og jeg vil ikke fylle den bare med snop og kjeks, enda det er mye av det også inni. Hadde tenkt å ha en film inni men, nå har han kjøpt den selv, så nå trenger jeg ideer til andre ting som passer inn i et påske egg. Dere (særlig gutter) vil nok si at dette er en jenteting og at han blir mye gladere for at jeg tar oppvasken/lager middag/gir han en bow job, men det får han hele tiden, så nå skal det være noe annet. Han har ved tidligere anledninger fått designer boxer, bilde i ramme, smykke osv. Er litt usikker på å kjøpe cd siden han er ganske kjapp og kjøpr de han vil ha før jeg får blunket. Har noen her noen tips? 0 Siter
Gjest Pamina Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Påske-kryssord kanskje? Eller en bok eller et blad. Det ville jeg blitt glad for. 0 Siter
Gjest til kreativ Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Påske-kryssord kanskje? Eller en bok eller et blad. Det ville jeg blitt glad for. Brenne cd'er, web cam (lite, får plass), skumbad (blir til dere begge..), after shave, marsipan, bamse, dvd, mobil, t-skjorte, rose, gavekort du lager selv på middag i ditt kjøkken....? 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Brenne cd'er, web cam (lite, får plass), skumbad (blir til dere begge..), after shave, marsipan, bamse, dvd, mobil, t-skjorte, rose, gavekort du lager selv på middag i ditt kjøkken....? Klippekort på massasje fra deg Sexy undertøy.. Buttplugg og glidekrem. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Klippekort på massasje fra deg Sexy undertøy.. Buttplugg og glidekrem. buttplugg? hva er nå det? 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 buttplugg? hva er nå det? En plugg man putter oppi stumpen. Gjerne vibrerende om han ønsker det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.