Gå til innhold

det var ikke noe "kjærlighet ved første blikk"

Anbefalte innlegg

Gjest gul sjiraff

Jeg har møtt en gutt, en litt rar gutt.. Men det er det jeg liker, det er slike jeg forelsker meg i. Sånne som ikke er helt... A4.

Han har tynt, naturlig lyst hår til like nedenfor dem blå øynene. Han er spinkel, liten, svak, søt.

Det er ikke utseende jeg har forelska meg i, men i selve ham. I personligheten hans. Han er så snill, omtenksom, morsom, og makan til sjarm..

Men han er rar. Måten han er på, ting han sier. Vanskelig å forklare. Han skriver dikt, spiller gitar, drikker, røyker. Men jeg liker han, kjempegodt. Problemet er at han ikke liker meg like godt. Og det kan jeg godt forstå. Jeg er jo ganske... vanlig

Vi har klina masse da, i fylla. Vi har vært på kino og slikt, men det har liksom ikke blitt noe mer.

Jeg er ikke sikker på om han vet at jeg liker ham, selv om jeg tror kanskje han har merka det. Jeg er redd for å si det til han i frykt for at han skal se på meg annerleders, i frykt for å høre at han ikke liker meg. I frykt for å høre at det aldri kan bli noe mellom oss. Da tenker jeg at det er bedre å ikke si noe. At det er bedre å ikke vite..

Men jeg vet ikke. Lurer på å fortelle ham det i dag, eller kanskje ikke. Det kribler i magen og jeg er livredd for å høre: sorry, men jeg liker noen andre..

Skal jeg bare holde kjeft?

Fortsetter under...

Nei. Du skal si det!:-) Du er jo forberedt på en negativ respons, og om så er tilfelle så får du bare ta det. Sjøl om jeg skjønner, veit, at ikke DET er godt å leve med:-) På den annen side kan det jo tenkes at det går bra. Uansett slipper du å gå og lure. Og den som intet våger, intet vinner:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...