Gå til innhold

Og hvem er dette her da ?

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060
Skrevet

Det er en mann som synger, refrenget er slik:

Touch me, touch me I long to feel (et eller annet real/free eller noe sånt?)

Touch me, touch me Im just as human as a human can be, please touch me.

Har prøvd å søke på refrenget, men fant ingenting, så da får jeg prøve her :)

Hva heter sangen, hvem synger?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• Tanya1365380060

16

• laguna1365380434

6

• piperill

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg aner ikke hvem det er. Noen av oss hører tross alt på kvalitetsmusikk, vet du.

:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg aner ikke hvem det er. Noen av oss hører tross alt på kvalitetsmusikk, vet du.

Sånn helt malapropos det Tanya spør om( Som jeg ikke vet), hva synes du er kvalitets musikk da? Nysgjerrig...:)

Tanya1365380060
Skrevet

Ja, noen av oss gjør faktisk det, og du er ikke en av de "noen".

;)

Tanya1365380060
Skrevet

Sånn helt malapropos det Tanya spør om( Som jeg ikke vet), hva synes du er kvalitets musikk da? Nysgjerrig...:)

Dimmu Borgir er en hans favoritter blant annet..Mao _kvantitet_ ikke kvalitet ;)

Gjest lis@bet
Skrevet

Artist: Weeping Willows

Sang: Touch Me

Real life – killed me on the school bus

Real life – wise guys never weep

Real life – dying to be famous

Real life – happens on TV

Real life – covered up in make-up

Real life – it’s only make believe

Real life – I meet you when I wake up

Real life – I touch you on a screen

Touch me, touch me

I long to live for real

Touch me, touch me

I’m just as human as a human can be

Please touch me

Real life – full of imitations

Real life – I talk to you in codes

Real life – real imagination

Real life – I hide behind these clothes

Touch me, touch me

I long to live for real

Touch me, touch me

Please touch me

Touch me, (touch me) touch me (touch me)

I long to live for real

I long to live for real

Touch me, touch me

Vær så god! :-)

Skrevet

Tja... jeg hører på veldig mye, men styrer unna alt som har med dance, teckno, listepop og den slags skit.

Homser med fløtepusstemmer burde heller ikke hatt lov til å spille inn plater, og den slags MTV produsert søppel er det for tiden alt for mye av.

Stones, Doors, Beatles, Pink Floyd, Radiohead før de begynte å fucke opp en god stil med for mye tull, Muse, Dylan, en del metalband, osv, regner jeg som god musikk.

Homsene på MTV burde egentlig noen stoppa kjeften på en gang for alle.

Det er også svært få damer som klarer det kunststykket det er å lage god musikk, og den eneste jeg kan kan komme på i farta må vel være Alanis Morisette.

Bimboene på MTV burde fulgt etter homsene ut av musikkverdenen.

Elton John er for øvrig en homse som ikke er helt krise. Til tider lager han en og annen god låt, men han er unntaket. Queen er tidenes mest oppskrytte band, men de måtte nå gi seg når rævpuling uten kondis førte til bandets fall.

laguna1365380434
Skrevet

Dimmu Borgir er en hans favoritter blant annet..Mao _kvantitet_ ikke kvalitet ;)

Åja.. Dimmu borgir synes jeg er et av de kjedeligste bandene innen sin genre. så da så..

Men jeg aner ikke hvem som synger sangen din..

Hva hører du på da?

Skrevet

Ja, noen av oss gjør faktisk det, og du er ikke en av de "noen".

;)

Der tar du veldig feil, unge dame :)

Skrevet

Åja.. Dimmu borgir synes jeg er et av de kjedeligste bandene innen sin genre. så da så..

Hva hører du på da?

Dimmu er selvsagt ikke et av mine favorittband, men de var gode mens de enda sang på norsk.

De har for øvrig et og annet bra etterpå også, men de er på ingen måte best i sin genre.

Satyricon og Kovenant (i den grad sistnevnte er i den samme genren) er langt sterkere kandidater til å toppe metalfavorittlista mi.

Tanya1365380060
Skrevet

Hva hører du på da?

Litt av det SDD over her sier han styrer unna :)

Elsker house, men liker også rock, pop osv. Er ganske altetende. Så lenge sangen er fin så er det greit for meg :) Styrer unna Topp20 listen da.

Du da?

Tanya1365380060
Skrevet

Artist: Weeping Willows

Sang: Touch Me

Real life – killed me on the school bus

Real life – wise guys never weep

Real life – dying to be famous

Real life – happens on TV

Real life – covered up in make-up

Real life – it’s only make believe

Real life – I meet you when I wake up

Real life – I touch you on a screen

Touch me, touch me

I long to live for real

Touch me, touch me

Please touch me

Real life – full of imitations

Real life – I talk to you in codes

Real life – real imagination

Real life – I hide behind these clothes

Touch me, touch me

I long to live for real

Touch me, touch me

Please touch me

I long to live for real

I long to live for real

Touch me, touch me

Vær så god! :-)

ÅÅ, takk takk lis@bet! Nå ble jeg glad, skal lastes ned med engang :) :)

laguna1365380434
Skrevet

Tja... jeg hører på veldig mye, men styrer unna alt som har med dance, teckno, listepop og den slags skit.

Homser med fløtepusstemmer burde heller ikke hatt lov til å spille inn plater, og den slags MTV produsert søppel er det for tiden alt for mye av.

Stones, Doors, Beatles, Pink Floyd, Radiohead før de begynte å fucke opp en god stil med for mye tull, Muse, Dylan, en del metalband, osv, regner jeg som god musikk.

Homsene på MTV burde egentlig noen stoppa kjeften på en gang for alle.

Det er også svært få damer som klarer det kunststykket det er å lage god musikk, og den eneste jeg kan kan komme på i farta må vel være Alanis Morisette.

Bimboene på MTV burde fulgt etter homsene ut av musikkverdenen.

Elton John er for øvrig en homse som ikke er helt krise. Til tider lager han en og annen god låt, men han er unntaket. Queen er tidenes mest oppskrytte band, men de måtte nå gi seg når rævpuling uten kondis førte til bandets fall.

Mye bra der.. Radiohead er bra..! Mange av de du nevnte er relativt selskrevne da..:)

Ëneste jeg er dypt uenig i er at Alanis er bra..fysj..Også er jeg skuffet over Muse. Mange skrøt sånn av de før jeg faktisk hørte på de, så det var nødt til å bli nedtur..

Hører også på noe hardt, men Dimmu borgir...? Det er jo treigt..!:) Den nyeste plata til satyricon svingte derimot..

Tanya1365380060
Skrevet

Dimmu er selvsagt ikke et av mine favorittband, men de var gode mens de enda sang på norsk.

De har for øvrig et og annet bra etterpå også, men de er på ingen måte best i sin genre.

Satyricon og Kovenant (i den grad sistnevnte er i den samme genren) er langt sterkere kandidater til å toppe metalfavorittlista mi.

Jada, bare tuller jeg :)

Det er det eneste bandet jeg har hørt navnet på av det du hører/hørte på :)

Men metal generellt er ikke der jeg kaller kvalitet da :)

Skrevet

Mye bra der.. Radiohead er bra..! Mange av de du nevnte er relativt selskrevne da..:)

Ëneste jeg er dypt uenig i er at Alanis er bra..fysj..Også er jeg skuffet over Muse. Mange skrøt sånn av de før jeg faktisk hørte på de, så det var nødt til å bli nedtur..

Hører også på noe hardt, men Dimmu borgir...? Det er jo treigt..!:) Den nyeste plata til satyricon svingte derimot..

Den nyeste plata til Satyricon syntes jeg skuffet stort i forhold til deres forrige plate, en plate jeg regner som kanskje den beste metalplata noensine, i sterk konkurranse med Sepulturas Arise.

Men jeg har ikke hørt veldig mye på deres siste plate. Syntes det ble litt for tamt denne gangen.

Skrevet

Jada, bare tuller jeg :)

Det er det eneste bandet jeg har hørt navnet på av det du hører/hørte på :)

Men metal generellt er ikke der jeg kaller kvalitet da :)

Metal genrelt er nok ikke kvalitet, da flertallet av metalbanda som eksisterer er søppelband, og det er ofte de søppelbanda folk som ikke hører på den typen musikk har hørt om.

Men softmetallen fra 80 tallet er uansett død, og nå er det nok den noe hardere metallen som ruler, og det var på tide.

Ja, stemmer det. Tror jeg hørte på Dimmu når jeg hadde deg på msn'en i går. Var nok da du snappet med deg det, ja :)

laguna1365380434
Skrevet

Litt av det SDD over her sier han styrer unna :)

Elsker house, men liker også rock, pop osv. Er ganske altetende. Så lenge sangen er fin så er det greit for meg :) Styrer unna Topp20 listen da.

Du da?

Er glad i musikk innen flere genre, men mest, tja rock..?

Mange tøffe synth og hardcore band og..

Enkelte popsaker svinger, Madonna har jeg altid likt..

Desuten kimser man ikke av alle ting med countrypreg heller. Steve Earle er jo kul..

Har drøssevis av plater, mest handler nok om type Cave, sisters of mercy, Bauhaus og den type sound..

Siste tur på plate kompaniet rasket jeg med meg en med hives og en med Turboneger som jeg ikke hadde fra før..

Er bred, men svært kritisk i musikk spørsmål...:)

Tanya1365380060
Skrevet

Metal genrelt er nok ikke kvalitet, da flertallet av metalbanda som eksisterer er søppelband, og det er ofte de søppelbanda folk som ikke hører på den typen musikk har hørt om.

Men softmetallen fra 80 tallet er uansett død, og nå er det nok den noe hardere metallen som ruler, og det var på tide.

Ja, stemmer det. Tror jeg hørte på Dimmu når jeg hadde deg på msn'en i går. Var nok da du snappet med deg det, ja :)

Hehe, det var da jeg snappet det opp :)

Men har du noen gang hørt på house musikk egentlig? Du tror vel det er det samme som techno du..:)

laguna1365380434
Skrevet

Den nyeste plata til Satyricon syntes jeg skuffet stort i forhold til deres forrige plate, en plate jeg regner som kanskje den beste metalplata noensine, i sterk konkurranse med Sepulturas Arise.

Men jeg har ikke hørt veldig mye på deres siste plate. Syntes det ble litt for tamt denne gangen.

Vel, den driver, men trenger gjennonhøring noen ganger..

Jeg syntes heller ikke den var noe særlig med en gang..

Den forrige likte jeg også, men den har blitt utkonkurert av denne.. Synes jeg..:)

Tanya1365380060
Skrevet

Er glad i musikk innen flere genre, men mest, tja rock..?

Mange tøffe synth og hardcore band og..

Enkelte popsaker svinger, Madonna har jeg altid likt..

Desuten kimser man ikke av alle ting med countrypreg heller. Steve Earle er jo kul..

Har drøssevis av plater, mest handler nok om type Cave, sisters of mercy, Bauhaus og den type sound..

Siste tur på plate kompaniet rasket jeg med meg en med hives og en med Turboneger som jeg ikke hadde fra før..

Er bred, men svært kritisk i musikk spørsmål...:)

Ja, skjønner at du er ganske bred i musikksmaken. Steve Earle og Turboneger står jo relativt sterkt i kontrast for å si det sånn, hehe :)

Men det er bra det, og være åpen men samtidig kritisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...