Gå til innhold

Og hvem er dette her da ?

Anbefalte innlegg

Gjest Bee Gees da?

Tja... jeg hører på veldig mye, men styrer unna alt som har med dance, teckno, listepop og den slags skit.

Homser med fløtepusstemmer burde heller ikke hatt lov til å spille inn plater, og den slags MTV produsert søppel er det for tiden alt for mye av.

Stones, Doors, Beatles, Pink Floyd, Radiohead før de begynte å fucke opp en god stil med for mye tull, Muse, Dylan, en del metalband, osv, regner jeg som god musikk.

Homsene på MTV burde egentlig noen stoppa kjeften på en gang for alle.

Det er også svært få damer som klarer det kunststykket det er å lage god musikk, og den eneste jeg kan kan komme på i farta må vel være Alanis Morisette.

Bimboene på MTV burde fulgt etter homsene ut av musikkverdenen.

Elton John er for øvrig en homse som ikke er helt krise. Til tider lager han en og annen god låt, men han er unntaket. Queen er tidenes mest oppskrytte band, men de måtte nå gi seg når rævpuling uten kondis førte til bandets fall.

-

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• Tanya1365380060

16

• laguna1365380434

6

• piperill

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Ja, skjønner at du er ganske bred i musikksmaken. Steve Earle og Turboneger står jo relativt sterkt i kontrast for å si det sånn, hehe :)

Men det er bra det, og være åpen men samtidig kritisk.

Jepp.. Jeg vet ikke hva jeg synes er værst: dogmatiske nisje tullinger som får angst hvis mer enn 3 personer har hørt om favorittbandet, eller folk som slavisk følger VG lista..

Jeg plukker med meg det jeg synes er rock og resten lar jeg ligge..

Men jeg ville aldr tilgi noen som liker folk&røvere..:) Eller ketchupsangen

Tanya1365380060

Jepp.. Jeg vet ikke hva jeg synes er værst: dogmatiske nisje tullinger som får angst hvis mer enn 3 personer har hørt om favorittbandet, eller folk som slavisk følger VG lista..

Jeg plukker med meg det jeg synes er rock og resten lar jeg ligge..

Men jeg ville aldr tilgi noen som liker folk&røvere..:) Eller ketchupsangen

Hehe, syns den siste til folk og røvere var litt kul i begynnelsen jeg! Mest fordi den var så stygg og rar. Nå er den fasen over da..heldigvis vil vel kanskje du si :)

Tja... jeg hører på veldig mye, men styrer unna alt som har med dance, teckno, listepop og den slags skit.

Homser med fløtepusstemmer burde heller ikke hatt lov til å spille inn plater, og den slags MTV produsert søppel er det for tiden alt for mye av.

Stones, Doors, Beatles, Pink Floyd, Radiohead før de begynte å fucke opp en god stil med for mye tull, Muse, Dylan, en del metalband, osv, regner jeg som god musikk.

Det er også svært få damer som klarer det kunststykket det er å lage god musikk, og den eneste jeg kan kan komme på i farta må vel være Alanis Morisette.

Elton John er for øvrig en homse som ikke er helt krise. Til tider lager han en og annen god låt, men han er unntaket. Queen er tidenes mest oppskrytte band, men de måtte nå gi seg når rævpuling uten kondis førte til bandets fall.

Freddie Mercuri i Queens døde av AIDS

fordi han elsket

Vær snill å ikke spøke med akkurat det.

Hmmm... Jeg må bare spørre deg: Hvor gammel _er_ du egentlig?

:o?

Hehe, det var da jeg snappet det opp :)

Men har du noen gang hørt på house musikk egentlig? Du tror vel det er det samme som techno du..:)

Jeg hører knapt forskjell på faenskapet, men jeg hører jo den slags musikk når jeg er på utesteder. Jeg var til og med på et tecknoparty en gang, noe som var helt hårreisende latterlig. Makan til rare folk og latterlig musikk har jeg knapt opplevd noen gang.

:)

Annonse

Tanya1365380060

Jeg hører knapt forskjell på faenskapet, men jeg hører jo den slags musikk når jeg er på utesteder. Jeg var til og med på et tecknoparty en gang, noe som var helt hårreisende latterlig. Makan til rare folk og latterlig musikk har jeg knapt opplevd noen gang.

:)

Ja, techno/rave folk er ikke helt gode..hehe, har en eks kjæreste fra leenge siden, som jeg ikke har sett på leenge før jeg plutselig så han på sommerparaden i fjor..blitt helt freak!

Nei, house er litt mer slapp av musikk, cafe musikk..Liker litt sånn house/acid jazz musikk jeg, er heelt nydelig å høre på :)

Liker også house generellt da, litt hardere bass og rytme..hører på musikk konstant, er helt avhengig av det!

Ja, techno/rave folk er ikke helt gode..hehe, har en eks kjæreste fra leenge siden, som jeg ikke har sett på leenge før jeg plutselig så han på sommerparaden i fjor..blitt helt freak!

Nei, house er litt mer slapp av musikk, cafe musikk..Liker litt sånn house/acid jazz musikk jeg, er heelt nydelig å høre på :)

Liker også house generellt da, litt hardere bass og rytme..hører på musikk konstant, er helt avhengig av det!

Jeg var med noen kompiser på sommerparaden for to år siden, men jeg var mer opptatt med å sette meg på pubber og drikke øl enn å høre på musikken.

Eller... Musikk... Det kan vel knapt kalles for det.

Nå har jeg vært på kino og sett Catch Me If You Can. Faktisk en god film!

Tanya1365380060

Jeg var med noen kompiser på sommerparaden for to år siden, men jeg var mer opptatt med å sette meg på pubber og drikke øl enn å høre på musikken.

Eller... Musikk... Det kan vel knapt kalles for det.

Nå har jeg vært på kino og sett Catch Me If You Can. Faktisk en god film!

Godt å høre. Syns den virker veldig god jeg, så jeg skal ta meg en titt.

Sett Bourne identity nå da? Hva syns du?

Godt å høre. Syns den virker veldig god jeg, så jeg skal ta meg en titt.

Sett Bourne identity nå da? Hva syns du?

Så den i går, og likte den veldig godt! Lenge mellom hver gang man ser gode filmer av den typen.

Så den likte jeg. Jeg har også veldig sansen for Matt Damon. Han gjør stort sett alltid en god figur.

Tanya1365380060

Så den i går, og likte den veldig godt! Lenge mellom hver gang man ser gode filmer av den typen.

Så den likte jeg. Jeg har også veldig sansen for Matt Damon. Han gjør stort sett alltid en god figur.

Ja han gjør det! Har ikke sett så mange filmer av han, men det jeg har sett hittil viser gode prestasjoner.

Bourne Identity var veldig god, en av de bedre syns jeg.Satt å trippet gjennom hele filmen :)

Hva syns du om den mothman procperies (?) da? Syns du sa du skulle se den og..eller blander jeg nå? :)

Annonse

Ja han gjør det! Har ikke sett så mange filmer av han, men det jeg har sett hittil viser gode prestasjoner.

Bourne Identity var veldig god, en av de bedre syns jeg.Satt å trippet gjennom hele filmen :)

Hva syns du om den mothman procperies (?) da? Syns du sa du skulle se den og..eller blander jeg nå? :)

Stemmer. Jeg så den også i går, og jeg likte den veldig godt.

Ikke ofte man faktisk ser en grøsser som er god, men denne er helt klart verdt å se! :)

Tanya1365380060

Stemmer. Jeg så den også i går, og jeg likte den veldig godt.

Ikke ofte man faktisk ser en grøsser som er god, men denne er helt klart verdt å se! :)

Har sett den jeg og. Den var veldig god til grøsser å være, men ikke helt på topp syns jeg.

Apropos Richard Gere, har lyst til å se unfaithful jeg, hørt at den er veldig bra. Har du sett den?

Har sett den jeg og. Den var veldig god til grøsser å være, men ikke helt på topp syns jeg.

Apropos Richard Gere, har lyst til å se unfaithful jeg, hørt at den er veldig bra. Har du sett den?

Nei, den tror jeg ikke at jeg har sett, ei heller hørt om.

Men det er en del jeg vil se på kino framover, så jeg satser på at det blir en og annen kinotur i ny og ne :)

Tanya1365380060

Nei, den tror jeg ikke at jeg har sett, ei heller hørt om.

Men det er en del jeg vil se på kino framover, så jeg satser på at det blir en og annen kinotur i ny og ne :)

Skal se unfaithful, The ring og The hours nå fremover aller først, så får vi se på resten :)

Gleder meg til Ringenes herre kommer med siste del i triologien..husker ikke hva den heter nå, men den gleder jeg meg stort til! :)

Skal se unfaithful, The ring og The hours nå fremover aller først, så får vi se på resten :)

Gleder meg til Ringenes herre kommer med siste del i triologien..husker ikke hva den heter nå, men den gleder jeg meg stort til! :)

Ja, den skal det også bli artig å se til høsten! :)

Jeg skal nok få sett noen filmer jeg også, deriblant et par norske. Ikke ofte jeg ser norske filmer men... Hører rykter om at et par filmer nå er verdt å titte på :)

Tanya1365380060

Ja, den skal det også bli artig å se til høsten! :)

Jeg skal nok få sett noen filmer jeg også, deriblant et par norske. Ikke ofte jeg ser norske filmer men... Hører rykter om at et par filmer nå er verdt å titte på :)

Hvilke da? Villmark er en av de regner jeg med..eller? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...