Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet du er desperat når du synes krimboka du leser inneholder for lite sex...*Sukk*

Skrevet

*flire* Tørke?

Ja, ja, nå har jeg ikke fulgt helt med i det siste da - men det blir vel ei ordning....

Skrevet

*flire* Tørke?

Ja, ja, nå har jeg ikke fulgt helt med i det siste da - men det blir vel ei ordning....

Tørke er bare fornavnet... *Desperat*

Skrevet

Tørke er bare fornavnet... *Desperat*

Ser ikke akkurat frem til ukevis uten, jeg heller...

Spindelvev og stakebånd... Må kanskje ta frem "Hot Sex", og begynne å lese?

Skrevet

Næsj, det blir ikke det samme som ekte vare alikevel. :o(

Skrevet

Næsj, det blir ikke det samme som ekte vare alikevel. :o(

Enig...

Tenkte bare å pløye gjennom boka i påvente om at mannen dukker opp en gang uti neste måned... med stakebånd.. Gror jo mose på stakkars lille meg :(

Skrevet

Enig...

Tenkte bare å pløye gjennom boka i påvente om at mannen dukker opp en gang uti neste måned... med stakebånd.. Gror jo mose på stakkars lille meg :(

På meg og. *Sukker tungt* Og det enda jeg har gubben i samme seng!

Skrevet

Du får bytte den ut med Black Lace. :-)

En bok erstatter ikke ekte vare vet du. Du lager ikke pølser og potetmos hvis du har lyst på en skikkelig biff med ordentlig tilbehør! :o)

Skrevet

En bok erstatter ikke ekte vare vet du. Du lager ikke pølser og potetmos hvis du har lyst på en skikkelig biff med ordentlig tilbehør! :o)

Det gjør jeg hvis jeg ikke får tak i biff. *sukk*

Skrevet

Det gjør jeg hvis jeg ikke får tak i biff. *sukk*

Ja, du sier noe der. *Sukker tungt igjen*

Men nå må da f*** denne eggløsningen snart være over!

Skrevet

På meg og. *Sukker tungt* Og det enda jeg har gubben i samme seng!

Fikk denne sms'n fra svigerinna; Frun går klädd i svarta, sexiga underkläder framför mannen som läser tidning. Han tittar upp och säger: Har vi sorg? Hon utropar: JA! Vi har en død kuk i huset!! :)

Gjest prust
Skrevet

Fikk denne sms'n fra svigerinna; Frun går klädd i svarta, sexiga underkläder framför mannen som läser tidning. Han tittar upp och säger: Har vi sorg? Hon utropar: JA! Vi har en død kuk i huset!! :)

Morsom! Ler så jeg rister.

Må huske den til min kære kommer hjem seinere i kveld.

Skrevet

Ja, du sier noe der. *Sukker tungt igjen*

Men nå må da f*** denne eggløsningen snart være over!

Har du prevensjonsproblemer?

Skrevet

Har du prevensjonsproblemer?

Overhode ikke! Steriliserte meg jo for 3 uker siden! Tok ut hormonspiralen i samme slengen så det er nok derfor hormonene mine danser både jenka, polka og flat tango på en gang...

Skrevet

Overhode ikke! Steriliserte meg jo for 3 uker siden! Tok ut hormonspiralen i samme slengen så det er nok derfor hormonene mine danser både jenka, polka og flat tango på en gang...

Eggløsningsperioden er den vanskeligste å komme over, man blir ikke vant til det heller. *klem*

Gjest sølibat
Skrevet

Pingle.

Prøv årevis, du.

Skrevet

Eggløsningsperioden er den vanskeligste å komme over, man blir ikke vant til det heller. *klem*

Joda, men nå synes jeg denne eggløsningsperioden har var lovlig lenge! 1 1/2 uke er i lengste laget synes jeg... :o)

Skrevet

Pingle.

Prøv årevis, du.

Ille nok, dette, også, skjønner du...

Ser fram til midten av mai...

Gjest sølibat
Skrevet

Ille nok, dette, også, skjønner du...

Ser fram til midten av mai...

Pøh,luksusdyr. "Ser fram til mai" - da har dere jo ingen grunn til å klage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...