Gå til innhold

Kina reise i mars/april

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niels Erik Landmark, Lege

Først en oppdatering på basisvaksinene difteri,polio og stivkrampe.Videre en hepatitt vaksine (A).Dette skulle dekke dere mot det viktigste.Når det gjelder medikamenter ville jeg tatt med meg smertestillende,gjerne noe sterkere enn vanlig paracett eller dispril eller lignende,men da som et tillegg.Et eksempel er paralgin forte.Dette er på reise et meget anvendelig medikament med flere bruksområder.Det er et meget effektivt hostestillende,diarestoppende og søvndyssende hvis man skulle trenge det.Jeg ville vel tatt med noen nesedråper og,og da ikke bare saltvann.Dette kan redde meng en natt og flyreise.Tett nese er grusomt å fly med når det gjelder landing og take off.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9996-kina-reise-i-marsapril/#findComment-46423
Del på andre sider

Niels Erik Landmark, Lege

Først en oppdatering på basisvaksinene difteri,polio og stivkrampe.Videre en hepatitt vaksine (A).Dette skulle dekke dere mot det viktigste.Når det gjelder medikamenter ville jeg tatt med meg smertestillende,gjerne noe sterkere enn vanlig paracett eller dispril eller lignende,men da som et tillegg.Et eksempel er paralgin forte.Dette er på reise et meget anvendelig medikament med flere bruksområder.Det er et meget effektivt hostestillende,diarestoppende og søvndyssende hvis man skulle trenge det.Jeg ville vel tatt med noen nesedråper og,og da ikke bare saltvann.Dette kan redde meng en natt og flyreise.Tett nese er grusomt å fly med når det gjelder landing og take off.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9996-kina-reise-i-marsapril/#findComment-53299
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...