Gå til innhold

Mye kviser - lite rynker?

Anbefalte innlegg

Gjest vulgaris
Skrevet

Jeg søkte om kvisemidler, når jeg kom over noe en hudlege hadde skrevet.

HUSK - at når du har hatt kviser, er dette tegn på at du har en sterk og god hud, som nesten ikke gir rynker - selv i høy aldr. Se på bildet av meg, jeg er 'steingammal' og har hatt kviser - lite rynker. I den grad DET betyr noe.

Stemmer dette? Hadde jo vært hyggelig...

http://interaktiv.vg.no/tett_paa_nett/html/98olfyrand.html

Skrevet

Jeg har også lest om dette før og jeg tror det er noe i det.

Fet og uren hud produserer for mye talg, og når man blir eldre blir talgproduksjonen mer normal.

Tror huden blir mer smidig om man har litt større talgproduksjon.

I dag syns jeg det er unødvendig at folk skal plages med kviser da det er mange gode produkter å få som hjelper.

Skrevet

Stemmer vel til en viss grad dette. Inntørkede ting(tørr hud) tørker vel fortere inn enn fete ting(fete hud)...er ikke dette ganske logisk egentlig?..regner jo også med at en hudspesialist som Fyrand vet hva han snakker om..har hørt det før også...

Gjest en som vil ha
Skrevet

Jeg har også lest om dette før og jeg tror det er noe i det.

Fet og uren hud produserer for mye talg, og når man blir eldre blir talgproduksjonen mer normal.

Tror huden blir mer smidig om man har litt større talgproduksjon.

I dag syns jeg det er unødvendig at folk skal plages med kviser da det er mange gode produkter å få som hjelper.

Hvilke da?

Skrevet

Hvilke da?

Hvis du spør om bra produkter mot kviser:

På resept: Dalacin liniment - klines på området med kviser.

Søstera mi prøvde dette med stort hell, hun hadde kviser på bryst/rygg og store kviser på kinnene. Trengte ikke bruke middelet så lenge heller.

I alvorlige tilfeller fins pille-kurer, men disse kan ha bivirkninger. (tetracycklin osv)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...