Gå til innhold

Hurra!! Kattehår endelig borte..!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jeg fikk endelig, etter flere timers grave arbeid fjærnet restene av katt fra ganen..

For en lettelse...!

Tannbørsten viste seg å alikevel være det egnede redskap..

Dette er nok informasjon dere trengte, ja..

Måtte bare få sagt det til noen og her er ingen hjemme..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99970-hurra-katteh%C3%A5r-endelig-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Leste innleggene dine i stad, og det hørtse ikke særlig godt ut, nei! Bra du fikk det bort.

Noe som og kan være forferdelig irriterende og vondt, er å få pop-corn - "skall" i halsen/bak i munnen. Det gjorde mannen min en gang, og det satt fast i flere dager. Kjempeekkelt!

laguna1365380434

"Rester av katt i ganen"?

Si meg...eh...hva spiste du til lunsj i dag egentlig? :-)

:-) Jeg burde kanskje henvist til syte innlegg lenger ned på siden..

Ingen katt til lunch i dag..

Katten sov på hodet mitt i går og jeg ble ikke kvitt hår i ganen.. Thats all..:)

laguna1365380434

Leste innleggene dine i stad, og det hørtse ikke særlig godt ut, nei! Bra du fikk det bort.

Noe som og kan være forferdelig irriterende og vondt, er å få pop-corn - "skall" i halsen/bak i munnen. Det gjorde mannen min en gang, og det satt fast i flere dager. Kjempeekkelt!

Takker for symp:)

Annonse

Gjest Aina E

:-) Jeg burde kanskje henvist til syte innlegg lenger ned på siden..

Ingen katt til lunch i dag..

Katten sov på hodet mitt i går og jeg ble ikke kvitt hår i ganen.. Thats all..:)

Tralla - la. En helt vanlig dag. Katten sov på hodet mitt, og da havnet noen rester av den i halsen min.

They're coming to og i den duren, eller hva?

laguna1365380434

Tralla - la. En helt vanlig dag. Katten sov på hodet mitt, og da havnet noen rester av den i halsen min.

They're coming to og i den duren, eller hva?

Jepp.

Vanlig, ja - om katt får bestemme, den hyggeligste plassen å sove på i huset er på hodet mitt..

Stort sett er jeg ikke så bevistløs at det skjer hvis jeg sovner på sofaen..Men nå fant han altså en god anledning..:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...