Gjest Kathrine_85 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg har i det siste oppdaget en smerte i skinnleggen og ankelen. Frykter at det kanskje er beinhinnebetennelse. Jeg spiller fotball, og er redd for at jeg må gi meg med det. Er det noen der ute som kan gi meg noen gode råd om hva jeg bør gjøre?! Har lenge slitt med senebetennelse i håndleddet, og frykter at det kan bli det samme nå. Håper på hjelp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalkunKari Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei Kathrine! Jeg hadde beinhinne betennelse i høst, og jeg gjorde følgende: Legg en varme pakning rundt leggen og ha den der i ca fem til ti min. Så dusjer du beinet i skikkelig kaldt vann, og gjentar et par ganger. Det funka for meg, ble bra etter et par uker med slik behandlig. MVH. Linn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.