Gå til innhold

noen må hjelpe meg


haster

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har en datter på 9 mnd. For 1 uke siden var vi og tok abort!

Hun var da tre og en halv mnd på vei med nr 2

Da hun fikk vite at hun var gravid viste hun avsky til meg.

Kan ikke ta på henne og hun sier at hun ikke har føleser for meg lengre. Hun har mistet "Gnisten"

Så jeg lurer på om dette er noe som går over eller er det forsent!

Finnes det noe middel som øker lysten på hverandre! Har hørt noe om noe som kalles spansk flue!

Håper at noen kan svare meg på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl

Det finnes to midler som garantert hjelper - tid og kjærlighet.

At hun ble gravid og måtte ta abort kun et halvt år etter fødselen har midlertidig tatt fra henne lysten. Strevet med et lite barn på 9 mnd gjør det ikke bedre.

Dette er en helt normal reaksjon. Ta det helt med ro begge to.

Lysten kommer tilbake om du gir henne de to midlene jeg anbefalte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du må hjelpe henne!

Dere har opplevd noe veldig vondt, ved at dere måtte ta bort fosteret din kjæreste bar på. (Jeg antar at det ble for belastende av en psykisk eller fysisk årsak å få barn så tett).

Dere bør ta hansyn til hva dere har opplevd, å støtte hverandre, ikke kreve å ha sex nå.

Hvis du ikke opplever dette som så traumatisk som hun kanskje gjør, så får du bruke din styrke til å hjelpe henne!

Ta din del (og helst mye mer) av alle oppgaver, som omsorgsoppgaver, mat, klær, hus osv.

Gi av ditt overskudd til din kjæreste.

Om det tar noen uker eller måneder etter noe slik før dere har sex, tror jeg det er veldig normalt.

Og hvis hun føler at du gjør absolutt alt du kan for å gjøre alt bedre for henne, så vil hun nok lettere komme igjennom denne vanskelige perioden.

Ikke mas! Ta mer enn din del av oppgaver med barn og hjem! Og vis at du bryr deg.

Jeg antar at spansk flue var en dårlig spøk.

Og når dere en gang starter med sex, bruk helt trygg prevensjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...