Gå til innhold

Hva syns dere om nye dr-online?


Fransiscka

Anbefalte innlegg

Jeg ser det jo selv, mange av de vanlige gjengangerne er her ikke mer. Og innleggene er det blitt utrolig ferre av. Hva kommer dette av? Hva syns DU om Nye Dr.Online? Ting er kanskje blitt mer tungvindt nå? Mer ryddig og alvorlig? FOR tungvindt, liksom? Så mys styr for å logge seg inn, selv om dette muligens er til vår egen fordel. Jeg vet ikke helt, men innlegg er det blitt utrolig få av. Eller vil dette rette seg opp når vi blir mer vant med forumet ? Hva tror DU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns bare d var irriterende at så mange like innlegg kommer mange ganger....for folk trykker send flere ganger, i frykt for at innlegget deres ikke skal komme med. Ellers syns jeg egentlig d var en grei side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..er ikke folk her lenger jo.

Tror du ikke det heller skyldes det faktum at det er fellesferie nå, og alle er bortreist ? Det er jo helt normalt i juli, det. Slik som dette (stille og lite folk) var det i hele fjor sommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart ferie for meg også, hurra!

Jeg vet ikke helt jeg! Alt jeg har skrevet har bare blitt slettet...*snufs* Sikkert noe galt med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere tungvint nå nei? Nå er alt så mye bedre synes jeg. Slippe å skrive nicket hele tiden og greier. Og "siste svar til deg" er jo helt genial.

Synes DOL har blitt helt toppers jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJ

Selv om det blir ekstra klikking, det er ikke bra for meg!L

Sånn mente jeg, feil fargekode *LOL*

GJ

Selv om det blir ekstra klikking, det er ikke bra for meg!L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn mente jeg, feil fargekode *LOL*

GJ

Selv om det blir ekstra klikking, det er ikke bra for meg!L

Nå da? ;-)

GJ

Selv om det blir ekstra klikking, det er ikke bra for meg!L

- Amiga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt jeg! Alt jeg har skrevet har bare blitt slettet...*snufs* Sikkert noe galt med meg!

Du har sikkert gjort den samme feilen som jeg gjorde i går, da et laaangt innlegg på medisin gikk fløyten.

Nå må vi først klikke på "send innlegg" én gang, vente på forhåndsvisning av innlegget, og så klikke "send innlegg" en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teknisk Støtte

Du har sikkert gjort den samme feilen som jeg gjorde i går, da et laaangt innlegg på medisin gikk fløyten.

Nå må vi først klikke på "send innlegg" én gang, vente på forhåndsvisning av innlegget, og så klikke "send innlegg" en gang til.

Hyggelig å se at dere er engasjert i tjenesten.

Det er et Webmaster forum (35) som egner seg bedre til slike diskusjoner som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...