Gå til innhold

Rotfylling


Gjest Eika2

Anbefalte innlegg

Gjest Eika2

Førstehjelp hos tannlege pga betennelse 18/6.fikk Weifapenin 650mg. Begynt rotfylling 20/6. Fjernet en nerve. skal tilbake 6juli. begynner nå og få tilbake symtomer:øreværk,/kjeve/tann. Kan dette være mulig? (har artritt/ artrose) høyre kjeve, (har hatt dette i mange år .samme side som rotfylling. bør jeg ta kontakt med tannlege igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annve

En rotfylt tann kan gjøre vondt i flere mnd etter rotfylling. Jeg tipper tannen ble fylt igjen med et beroligende middel, som har begynt å gå ut.

Det er veldig nylig siden du rotfylte, så jeg vil si det er helt normalt at du fremdeles har smerter.

Det du skal se etter er om tannen virker betent. Er det veldig hovent, og du får feber, dunkende smerter og tydelig betennelse skal du selvfølgelig oppsøke tannlege. Ellers ville jeg sett det an, det er jo mindre enn en uke til du skal dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...