Gå til innhold

Hvor finner man en sexpartner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kona og jeg leker med tanken om å finne en mann som kan være med å berike sexlivet vårt. Vi ønsker først og fremst å bruke god tid i prosessen med å finne den rette partneren - hvis vi i det hele tatt tørr nå alt kommer til alt.

 

Men så kommer spørsmålet: hvor finner man en seriøs og god nettside for å søke etter en sexpartner? De vi har vært innom er enten for de som søker kjæreste eller totalt useriøse sexsider med tonnevis med pop-ups etc.

 

Noen forslag på hvor vi bør lete?



Anonymous poster hash: 64777...28e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kona og jeg leker med tanken om å finne en mann som kan være med å berike sexlivet vårt. Vi ønsker først og fremst å bruke god tid i prosessen med å finne den rette partneren - hvis vi i det hele tatt tørr nå alt kommer til alt.

 

Men så kommer spørsmålet: hvor finner man en seriøs og god nettside for å søke etter en sexpartner? De vi har vært innom er enten for de som søker kjæreste eller totalt useriøse sexsider med tonnevis med pop-ups etc.

 

Noen forslag på hvor vi bør lete?

Anonymous poster hash: 64777...28e

 

Min erfaring er at det beste faktisk er å finne dem på byen! Kanskje helst et sted dere ikke vanker ellers.

 

Det vi gjorde var å dra inn til nabobyen som ligger ca 10-15 min kjøretur fra oss. Vi fant oss et "stamsted" og peilet oss ut et par kanditater som virket single. Etterhvert kom vi i snakk med den utvalgte og fikk et inntrykk av hvilken type h*n var (utenom det førsteinntrykket vi allerede hadde). En finner som regel fort ut hvor landet ligger hos denne personen. Men noen ganger måtte vi oppsøke stedet/personen flere ganger før det evt ble aktuelt og komme inn på det rette temaet.

 

Det viktigste er ihvertfall å være veldig talmodig og aldri gå for fort fram. Det virker bare desperat og sikkert også ubehagelig for mange.

 

Det virker kanskje litt slitsomt, men for vår del var denne "jakten" litt av spenningen med det hele. ;)

 

Lykke til!

Anonymous poster hash: 6ea2d...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finners vel et swingers miljø i Norge...

 

Har såvidt diskutert med madammen å prøve noe slikt, vi er begge åpne for det. På sikt ihvertfall.. har ikke helt normalisert vårt eget forhold enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

cupido eller nakenprat kanskje... er mange rare folk der, men sikkert mange normale også.



Anonymous poster hash: 0a2a9...683
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg hadde prøvd diverse chattesider slik at jeg følte at jeg likte personen før det var aktuelt å treffes.

Men uansett så kan det ikke være noe problem å få tak i en mann til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...