Gå til innhold

Hva hadde du gjort????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer/forlovede er over middels glad i alkohol og klarer ikke å takke nei eller stoppe. Så det ender opp med at han blir så dritings at han sovner. Dette gjør at vi sjeldent finner på noe sammen og at jeg ikke stoler på han. Synes i bunn og grunn at dette er ganske respektløst for meg. Men inntak av alkohol har gått betraktelig ned siden vi ble sammen. Noe som jo er bra og som har gjort at jeg har blitt i forholdet. Vi har planlagt bryllup i august,men da jeg vet,ja jeg vet og antar ikke,at det blir fyllefest så har jeg sagt at jeg desverre begynner å tvile på om jeg ønsker dette i det hele tatt. Ettersom dagene går nå så merker jeg at følelsene begynner å dabbe av. Er det virkelig slik som dette jeg ønsker å tilbringe resten av livet mitt.  Fullt av bekymringer og en mann som ikke tar det alvorlig. Jeg savner mere kjærlighet og omsorg,men vet jo samtidig at en ikke kan få i pose og sekk ;-) 

Anonymkode: 7168a...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...