Gå til innhold

Synes du stringtruser er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Nå vil vel de fleste ha såpass hygiene at de tørker seg etter å ha vært på do. Så jeg ser egentlig ikke problemet rundt om undertøy kommer i berøring der. 

Og alt undertøy vil vel komme i berøring med rumpa, problemet handler vel ikke om hvilket undertøy man bruker men hva slags hygiene man har, sånn sett. Jeg merker jo også at boxeren kan sette seg der men det er jo ikke noe problem sånn sett, så lenge man dusjer og tørker seg grundig etter toalettbesøk :) 

My point exactly! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis man har dårlig kvalitet på avføringen så kan det komme litt "ekstra" senere. Ikke noe vulgært å si dette, det er bare sånn det er. Forøvrig tror jeg rumpeballene har en funksjon som ekstra "skanse".

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6. juli 2016 at 21.50, Kayia skrev:
Helt enig med cilie- stringtruser bør brukes i plagg der man kan skimte trusekanten. Jeg ser dem heller ikke som uhygieniske, og ikke gnager de mer enn hipsterne heller. 
 
Vanlige truser (de som deler rumpa i to) har jeg ikke brukt siden jeg var lita jente, og ser jeg det bli brukt innom bukse er det som regel alltid - sorry - velvoksne damer som ellers ikke er de mest elegante inni buksene ;):P 
  •  

Jeg har aldri brukt stringtruse og kommer nok heller ikke til å bruke det. Uansett hva jeg har på meg.

Slike kommentarer sier mer om deg enn om oss.

Anonymkode: ff5ff...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanlige truser kommer da ikke nær anus, hvis man ikke drar den inn. Stringtruser derimot, sklir inn i rumpesprekken. Ikke er det pent heller. Jeg prøvde å få eksen min til å bruke noe annet, men da var jeg håpløs (!).

 

TS

Anonymkode: bc5dc...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige truser kommer da ikke nær anus, hvis man ikke drar den inn. Stringtruser derimot, sklir inn i rumpesprekken. Ikke er det pent heller. Jeg prøvde å få eksen min til å bruke noe annet, men da var jeg håpløs (!).

 

TS

Anonymkode: bc5dc...2f1

Skjønner det er ferie- og agurktid 😉 Her må vi nok bare være uenige. Med normale vaske-tørke-skifte truse - rutiner, så tenker jeg at g-streng (eller øvrige trusetyper) overhodet ikke er urenslig eller ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. juli 2016 at 20.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri brukt stringtruse og kommer nok heller ikke til å bruke det. Uansett hva jeg har på meg.

Slike kommentarer sier mer om deg enn om oss.

Anonymkode: ff5ff...67e

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 hours ago, cilie said:

Skjønner det er ferie- og agurktid 😉 Her må vi nok bare være uenige. Med normale vaske-tørke-skifte truse - rutiner, så tenker jeg at g-streng (eller øvrige trusetyper) overhodet ikke er urenslig eller ekkelt. 

Man kan ha dårlig kvalitet på avføringen.

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha dårlig kvalitet på avføringen.

Anonymkode: b66bc...5df

Man kan fint bytte stringtruser på samme måte som en bytter vanlige truser, hvis de er blitt tilsmusset. 

Anonymkode: 08d26...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Man kan fint bytte stringtruser på samme måte som en bytter vanlige truser, hvis de er blitt tilsmusset. 

Anonymkode: 08d26...e05

Stringtruser er inni rævva, mens boxere er utenpå... sier seg selv hva som blir skittent og ikke. For en diskusjon?

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha dårlig kvalitet på avføringen.

Anonymkode: b66bc...5df

Da er det nok problematisk uavhengig av trusetype. Sånn; tenker jeg er ferdig med å diskutere dette nå;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, cilie said:

Da er det nok problematisk uavhengig av trusetype.

Nei, det er ikke det, fordi det er ikke enten/eller, det kan være litt der, uten at det nødvendigvis renner ut av den grunn.

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, Kayia skrev:

Hvordan da?

Folk kan bruke hva de vil for meg. Men å se på andre som velger noe annet som mindre elegante, forteller meg mye om den som sier det.

Anonymkode: ff5ff...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk kan bruke hva de vil for meg. Men å se på andre som velger noe annet som mindre elegante, forteller meg mye om den som sier det.

Anonymkode: ff5ff...67e

Enig, spesielt siden dette handler om klær som ikke er synlige. 

Anonymkode: 034e0...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...