Gå til innhold

Det gikk til Helvete med sex livet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det ble et par ganger så ble det ikke mer, tror ikke det er noe for meg. Liker det ikke rett og slett, er vel frigid da. Da er det vel ikke noen vits å fortsette? Kanskje når jeg blir tynn, følte meg virkelig ubekvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg er i alle fall imponert over at du tok det initiativet etter mange år uten sex. Det er ikke alle som klarer å bryte ut av et fast mønster på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg er i alle fall imponert over at du tok det initiativet etter mange år uten sex. Det er ikke alle som klarer å bryte ut av et fast mønster på den måten.

Jo takk. Måtte jo prøve, men tror ikke det var noe for meg. Ikke nå ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å ha sex med en du virkelig begjærer, sånn at "egoistiske" følelser rundt å nyte den andre sin kropp overstyrer tankene om egne skavanker. For meg funker ikke sex og nærhet med noen jeg ikke er skikkelig tiltrukket av.

Anonymkode: 51a0f...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får prøve å ha sex med en du virkelig begjærer, sånn at "egoistiske" følelser rundt å nyte den andre sin kropp overstyrer tankene om egne skavanker.

Anonymkode: 51a0f...15a

Saksopplysning: Trådstarter er samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det ble et par ganger så ble det ikke mer, tror ikke det er noe for meg. Liker det ikke rett og slett, er vel frigid da. Da er det vel ikke noen vits å fortsette? Kanskje når jeg blir tynn, følte meg virkelig ubekvem. 

Hei du,

Jeg antok det. 

Jeg tror dette har dypere psykologiske grunner som henger sammen med hvor du har ditt mentale fokus. Tror sex rett og slett ikke er interessant for deg, da det er så fryktelig mye annet du har tankene dine på. 

Også i kombinasjon med at det blir skummelt, lenge siden sist, osv. Dette kan man jobbe med, men hvis sex rett og slett ikke er viktig for deg, og samboer lever greit med det, så er det ikke noe man MÅ gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Hei du,

Jeg antok det. 

Jeg tror dette har dypere psykologiske grunner som henger sammen med hvor du har ditt mentale fokus. Tror sex rett og slett ikke er interessant for deg, da det er så fryktelig mye annet du har tankene dine på. 

Også i kombinasjon med at det blir skummelt, lenge siden sist, osv. Dette kan man jobbe med, men hvis sex rett og slett ikke er viktig for deg, og samboer lever greit med det, så er det ikke noe man MÅ gjøre.

Hei. 

Ja jeg har andre ting å være opptatt av, så det var vel ikke annet enn ventet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mange som føler at sex er oppskrytt, og at det totalt sett skaper mer angst enn nytelse.

Anonymkode: 4d15c...ace

Ja det gjør det for meg, og det er oppskrytt ja. Forstår det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får prøve å ha sex med en du virkelig begjærer, sånn at "egoistiske" følelser rundt å nyte den andre sin kropp overstyrer tankene om egne skavanker. For meg funker ikke sex og nærhet med noen jeg ikke er skikkelig tiltrukket av.

Anonymkode: 51a0f...15a

Er vel noe der. Meg og min samboer er mer venner, man har jo ikke sex med venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, laban skrev:

Saksopplysning: Trådstarter er samboer.

Jo, men det er ikke gitt at man er tiltrukket av partneren sin (lengre). Du er heldig om du aldri har vært "der".

Anonymkode: 51a0f...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men det er ikke gitt at man er tiltrukket av partneren sin (lengre). Du er heldig om du aldri har vært "der".

Anonymkode: 51a0f...15a

Poenget til Laban er nok at man ikke bare kan prøve å ha sex med noen andre når man er samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Poenget til Laban er nok at man ikke bare kan prøve å ha sex med noen andre når man er samboer.

Det er sant. Jeg vet ikke noe om dette samboerforholdet, verken varighet og samspillet ellers. Men generelt så tenker jeg at man enten bør velge å jobbe med relasjonen, akseptere situasjonen (og tenke at det er greit med "bare" en venn som partner), eller trekke seg ut av forholdet.

Har selv opplevd at tenningen på partneren har forsvunnet, den gangen jeg ikke hadde barn eller andre forpliktelser, så da valgte jeg å gå. I dag hadde jeg nok lagt inn en større innsats for å få tilbake følelsene.

Anonymkode: 51a0f...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Jeg vet ikke noe om dette samboerforholdet, verken varighet og samspillet ellers. Men generelt så tenker jeg at man enten bør velge å jobbe med relasjonen, akseptere situasjonen (og tenke at det er greit med "bare" en venn som partner), eller trekke seg ut av forholdet.

Har selv opplevd at tenningen på partneren har forsvunnet, den gangen jeg ikke hadde barn eller andre forpliktelser, så da valgte jeg å gå. I dag hadde jeg nok lagt inn en større innsats for å få tilbake følelsene.

Anonymkode: 51a0f...15a

Dette er jeg hjertens enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, stjernestøv skrev:

Er vel noe der. Meg og min samboer er mer venner, man har jo ikke sex med venner. 

Nettopp pga den følelsen blir sex umulig. Hvis dere begge lever greit uten, så er det vel bare å la være pr nå i alle fall. Det å være bekvem i egen kropp er jo også viktig for hvor lyst man får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cilie skrev:

Nettopp pga den følelsen blir sex umulig. Hvis dere begge lever greit uten, så er det vel bare å la være pr nå i alle fall. Det å være bekvem i egen kropp er jo også viktig for hvor lyst man får. 

Ja jeg er iallefall fornøyd uten sex, ikke noe begjær her i gården. Ja jeg føler meg ikke vel med å være naken i denne kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
20 timer siden, stjernestøv skrev:

Er vel noe der. Meg og min samboer er mer venner, man har jo ikke sex med venner. 

Hva tenker han om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Hva tenker han om det?

Det har jeg ikke spurt om, men tror ikke akkurat han ser på meg som en sex bombe. Han likte meg veldig godt når jeg var tynn, da ville han ta bilder av meg naken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det har jeg ikke spurt om, men tror ikke akkurat han ser på meg som en sex bombe. Han likte meg veldig godt når jeg var tynn, da ville han ta bilder av meg naken. 

Det er litt opp til ham å ta det opp med deg hvis hvis det er et stort savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...