Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre hvis jeg vil ha eksen tilbake?


anonymbruker123

Anbefalte innlegg

anonymbruker123

Hei! 

Så eksen slo opp for 4 uker siden og for 2 uker siden sa han til meg at han savna meg veldig, etter st han møtte meg med noen felles venner. Vi hadde ikke kontakt i de fire månedene etter bruddet. Men han angrer ikke på at han slo opp og tror ikke det hadde funka hvis vi ble sammen igjen..

hva er det beste for meg å gjøre når jeg vil ha han tilbake? Hva burde jeg gjøre for at han skal savne meg mer og kanskje komme tilbake? Kutte kontakten eller holde den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Hei! 

Så eksen slo opp for 4 uker siden og for 2 uker siden sa han til meg at han savna meg veldig, etter st han møtte meg med noen felles venner. Vi hadde ikke kontakt i de fire månedene etter bruddet. Men han angrer ikke på at han slo opp og tror ikke det hadde funka hvis vi ble sammen igjen..

hva er det beste for meg å gjøre når jeg vil ha han tilbake? Hva burde jeg gjøre for at han skal savne meg mer og kanskje komme tilbake? Kutte kontakten eller holde den? 

Hvorfor vil du ha tilbake en som ikke vil være kjæreste med deg? Tanken om at "han vil egentlig ikke ha meg, men er sammen med meg bare fordi jeg vil det" hadde ligget i bakhodet mitt hele tiden. Du er bare 17 år (jeg tipper du er den samme som i den andre tråden) og kommer forhåpentligvis til å møte mange gutter og menn før du treffer den rette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvorfor vil du ha tilbake en som ikke vil være kjæreste med deg? Tanken om at "han vil egentlig ikke ha meg, men er sammen med meg bare fordi jeg vil det" hadde ligget i bakhodet mitt hele tiden. Du er bare 17 år (jeg tipper du er den samme som i den andre tråden) og kommer forhåpentligvis til å møte mange gutter og menn før du treffer den rette! 

Jeg bare får han ikke ut av hodet mitt 😢 Er fortsatt så forelska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anonymbruker123 skrev:

Jeg bare får han ikke ut av hodet mitt 😢 Er fortsatt så forelska

Det skjønner jeg og noe annet hadde vært litt rart, men ta tiden til hjelp - det går over. :) Vær med venninner, prøv å la være å tenke så mye på ham og la ham leve sitt eget liv. Om han ombestemmer seg så kommer han tilbake, men ikke spinn vakre drømmer om det, sjansen er vel størst for at han ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

(jeg tipper du er den samme som i den andre tråden)

Du er genial - hvem skulle trodd at to tråder startet av samme nick har samme forfatter? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, laban skrev:

Du er genial - hvem skulle trodd at to tråder startet av samme nick har samme forfatter? :D

:D Følger ikke så nøye med at jeg hadde fått med meg nicket. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
21 minutter siden, Lillemus skrev:

Det skjønner jeg og noe annet hadde vært litt rart, men ta tiden til hjelp - det går over. :) Vær med venninner, prøv å la være å tenke så mye på ham og la ham leve sitt eget liv. Om han ombestemmer seg så kommer han tilbake, men ikke spinn vakre drømmer om det, sjansen er vel størst for at han ikke gjør det.

Han har liksom sagt at han savner meg veldig og han har sendt bilder av at han gråter... sier han vil møte meg ogsånn, burde jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anonymbruker123 skrev:

Han har liksom sagt at han savner meg veldig og han har sendt bilder av at han gråter... sier han vil møte meg ogsånn, burde jeg?

I første omgang ville jeg spurt ham hvorfor han gjør dette og absolutt vil møte deg når han ikke er interessert i å være sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
3 minutter siden, Lillemus skrev:

I første omgang ville jeg spurt ham hvorfor han gjør dette og absolutt vil møte deg når han ikke er interessert i å være sammen med deg.

Vi har ikke kontakt nå da, jeg sa at det var for tidlig å bare snakke som venner.. tror du det var lurt? Jeg vet at han vil ha kontakt og møte meg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
2 timer siden, Lillemus skrev:

I første omgang ville jeg spurt ham hvorfor han gjør dette og absolutt vil møte deg når han ikke er interessert i å være sammen med deg.

Takk for at du hjelper forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, laban skrev:

Du er genial - hvem skulle trodd at to tråder startet av samme nick har samme forfatter? :D

Vil bare minne deg på at jenta er 17 år. At hun tydeligvis trenger gode voksne råd. 

Anonymkode: 685fe...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil bare minne deg på at jenta er 17 år. At hun tydeligvis trenger gode voksne råd. 

Anonymkode: 685fe...47f

Hva har det med mitt lille spark til Lillemus å gjøre?  Jeg svarte trådstarter opptil flere ganger i gårsdagens tråd om samme tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, laban skrev:

Hva har det med mitt lille spark til Lillemus å gjøre?  Jeg svarte trådstarter opptil flere ganger i gårsdagens tråd om samme tema. 

Sorry. Ikke meningen å trakke deg på tærne. Blir bare litt for" mamma" når det gjelder disse ungdommene. Vet jo også at du bare vil henne vel. 

Anonymkode: 685fe...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry. Ikke meningen å trakke deg på tærne. Blir bare litt for" mamma" når det gjelder disse ungdommene. Vet jo også at du bare vil henne vel. 

Anonymkode: 685fe...47f

Jeg føler meg ikke tråkket på, men det var altså Lillemus jeg svarte litt flåsete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 timer siden, anonymbruker123 skrev:

Han har liksom sagt at han savner meg veldig og han har sendt bilder av at han gråter... sier han vil møte meg ogsånn, burde jeg?

Hvis du spør meg, så er svaret NEI! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Hvorfor ikke?

Fordi han sender bilder av at han gråter (!) samtidig som han ikke vil at dere skal være sammen. Han er en skikkelig  drama-queen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
8 minutter siden, Gargamel skrev:

Fordi han sender bilder av at han gråter (!) samtidig som han ikke vil at dere skal være sammen. Han er en skikkelig  drama-queen.

Men vil ha han tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anonymbruker123 skrev:

Men vil ha han tilbake..

Hvorfor spør du egentlig? Møt ham da vel og se hva som skjer. Du har jo stilt samme spørsmål flere ganger i flere tråder, men siden du tydeligvis ikke slår deg til ro med rådene om å droppe kontakt så er det vel bare en ting å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...