Gå til innhold

Hva liker du best av DOL og KG?


AnonymBruker

Hva liker du best av DOL og KG?  

12 stemmer

  1. 1. Hva liker du best av DOL og KG?

    • DOL
      11
    • KG
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva liker du best av DOL og KG?

Anonymkode: 4df9a...64c

Litt for mye folk på KG. Blir sliten av det.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Litt for mye folk på KG. Blir sliten av det.

Anonymkode: 75fe9...13d

Ja, er jo 20 nye innlegg hvert eneste minutt.

Blir bare for mye.

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123

KG - fordi det er flere folk = mer aktivitet. 

Og fordi ikke annethvert innlegg handler om trygda, kokka eller fullverdige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Bokormen123 skrev:

KG - fordi det er flere folk = mer aktivitet. 

Og fordi ikke annethvert innlegg handler om trygda, kokka eller fullverdige liv.

Dette syntes jeg minner om nett-mobbing.

 

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er jo 20 nye innlegg hvert eneste minutt.

Blir bare for mye.

Anonymkode: 4df9a...64c

Ja, orker ikke det kjøret det.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokormen123
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette syntes jeg minner om nett-mobbing.

 

Anonymkode: 75fe9...13d

Virkelig? Da har du forholdsvis lav terskel for hva nettmobbing er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutes ago, Bokormen123 said:

KG - fordi det er flere folk = mer aktivitet. 

Og fordi ikke annethvert innlegg handler om trygda, kokka eller fullverdige liv.

I og med at du har en mer interessant hverdag så høres det nesten ut som du har et fullverdig liv.

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Virkelig? Da har du forholdsvis lav terskel for hva nettmobbing er.

Er lett for deg å si, som sikkert har et fullverdig liv. Enkelte andre som lever ensomme uten kontakt med noen år ut og år inn har kanskje ikke så mye å snakke om utover trygd og kokka. Det gjelder å finne det positive selv i det mørkeste mørke.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er lett for deg å si, som sikkert har et fullverdig liv. Enkelte andre som lever ensomme uten kontakt med noen år ut og år inn har kanskje ikke så mye å snakke om utover trygd og kokka. Det gjelder å finne det positive selv i det mørkeste mørke.

Anonymkode: 75fe9...13d

Jeg svarte på et direkte spørsmål og la til grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde. Dét er virkelig ikke nettmobbing, det sier bare noe om at mine interesser er annerledes. 

Jeg ville svart det samme om...tja, modellflybygging - hvis annethvert innlegg hadde vært om dette temaet så hadde det vært grunnen.

Endret av Bokormen123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Bokormen123 skrev:

Jepp, det er lett for meg å si - som lever et fullverdig liv...for det vet du selvfølgelig alt om.

Føler du deg deprimert og miserabel og sover 15 timer om dagen, og ligger på sofaen og koper restev sv tiden?

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dere hemma, sånn som meg?

Anonymkode: 4df9a...64c

Som alltid.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokormen123
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg deprimert og miserabel og sover 15 timer om dagen, og ligger på sofaen og koper restev sv tiden?

Anonymkode: 75fe9...13d

Jeg er tidvis deprimert, har sterke smerter som gjør at jeg bruker flere sterke medisiner daglig, sover 10-12 timer i døgnet og bruker mesteparten tiden på sofaen - noe mer du lurte på?

Edit: Jeg skrev at jeg sov 102 timer i døgnet, det er åpenbart ikke riktig :-)

Endret av Bokormen123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Jeg er tidvis deprimert, har sterke smerter som gjør at jeg bruker flere sterke medisiner daglig, sover 10-12 timer i døgnet og bruker mesteparten tiden på sofaen - noe mer du lurte på?

Edit: Jeg skrev at jeg sov 102 timer i døgnet, det er åpenbart ikke riktig :-)

Du har ihvertfall bøker å hygge deg med.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ihvertfall bøker å hygge deg med.

Anonymkode: 75fe9...13d

Hva hindrer deg i å kose deg med bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutes ago, Bokormen123 said:

Jeg er tidvis deprimert, har sterke smerter som gjør at jeg bruker flere sterke medisiner daglig, sover 10-12 timer i døgnet og bruker mesteparten tiden på sofaen - noe mer du lurte på?

Edit: Jeg skrev at jeg sov 102 timer i døgnet, det er åpenbart ikke riktig :-)

Har du familie, eller bor du alene? Har du venner? Er du respektert av andre selv om du er trygda?

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Hva hindrer deg i å kose deg med bøker?

Jeg er helt ødelagt i hodet (av medisiner?), klarer ikke konsentere meg om noen ting lenger, ei heller lesning. Leste masse tidligere.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har ikke vært på KG og bytter ikke av gammel vane. 

Likevel tenker jeg : Det er vel ikke noe forum som er verre enn det det er her på dol for tiden og har vært en god stund.

Hele forumet er gjennomsyret av negativitet. Det er akkurat som det er en konkurranse om å ha det verst mulig.

Det er noen få av de gamle som prøver å opprettholde enn viss positivitet , men da får man høre at de « rotter seg sammen » slik at andre føler « utenfor »

Og nåde den den som som prøver å skrive noe positivt om sitt liv og uttrykker glede. Slikt vil man ikke ha noe av. Da kan man risikere å provosere andre og da er det heller ikke noe rart at andre blir provosert, for det er slik det « fungerer her på dol nemlig»,  fikk jeg beskjed om her om dagen. :D * snøft * 

Men altså, noe nytt forum skal jeg ikke på. Blir nok her til det legges ned og det skjer vel om ikke så alt for lenge, tipper jeg. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Nicklusheletida said:

Jeg har ikke vært på KG og bytter ikke av gammel vane. 

Likevel tenker jeg : Det er vel ikke noe forum som er verre enn det det er her på dol for tiden og har vært en god stund.

Hele forumet er gjennomsyret av negativitet. Det er akkurat som det er en konkurranse om å ha det verst mulig.

Det er noen få av de gamle som prøver å opprettholde enn viss positivitet , men da for man høre at de « rotter seg sammen » slik at andre føler « utenfor »

Og nåde den den som som prøver å skrive noe positivt om sitt liv og uttrykker glede. Slikt vil man ikke ha noe av. Da kan man risikere å provosere andre og da er det heller ikke noe rart at andre blir provosert, for det er slik det « fungerer her på dol nemlig»,  fikk jeg beskjed om her om dagen. :D * snøft * 

Men altså, noe nytt forum skal jeg ikke på. Blir nok her til det legges ned og det skjer vel om ikke så alt for lenge, tipper jeg. 

orange-is-the-new-black-amen-to-that.jpg

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...