Gå til innhold

Eksen hadde sex etter vi slo opp, nå vil han ha meg tilbake


anonymbruker123

Anbefalte innlegg

anonymbruker123

 · #1

Skrevet akkurat nå · 

Okei, så eksen min slo opp med meg for 5 mnd siden, vi begynte å snakke sammen for ca 1 mnd siden og nå sier vi at vi "holder på" igjen. For litt siden fortalte han meg at litt etter vi slo opp hadde han sex med ei annen jente, men han hadde ingen følelser for henne og han sier han har savnet meg hele tiden siden han slo opp. Han hadde fortsatt veldig mye følelser for meg når han hadde sex med henne, og alt ble bare verre etter det. Han sier han angrer noe veldig og at han ikke var seg selv fordi han var så langt nede pga han ikke hadde meg, og hadde aldri gjort det samme nå. Han er veldig tydelig på at det er meg han vil ha nå og at denne jenta ikke betyr noe for han. Han griner når vi snakker om det fordi han har dårlig samvittighet og sier han skulle tatt det tilbake hvis det bare gikk an.

Han sier han misliker henne sterkt nå fordi hun brukte han, det var henne han snakket med om at han savnet meg og hun viste å ikke bare ville være venner, så hun brukte han for sex. Han har ingen kontakt med henne nå og ønsker heller ikke ha det.

jeg har veldig lyst til å få dette til å funke, for jeg elsker han virkelig og har også savnet han hele tiden. Men likevel plager det meg at han har hatt seg med en annen, og jeg tenker en del på det.. hva synes dere? Synes dere dette burde komme i veien for oss? Og tips til å glemme det?

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg synes ikke det er noe problem at han hadde sex med andre når det var slutt mellom dere. 

Jeg synes det er et kjempeproblem at han legger skylden på henne og ikke står for det han har gjort. Tvert om prøver han å ta på seg en offerrolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anonymbruker123 skrev:

 Jeg har veldig lyst til å få dette til å funke, for jeg elsker han virkelig og har også savnet han hele tiden. Men likevel plager det meg at han har hatt seg med en annen, og jeg tenker en del på det.. hva synes dere? Synes dere dette burde komme i veien for oss? Og tips til å glemme det?

Jeg er helt enig med Gargamel. Dere var ikke sammen og begge var i sin fulle rett til å ha så mye sex med andre som dere ville. Han var kåt og hun var tilgjengelig. Det som ikke er særlig sjarmerende er at han skylder på henne og sier at hun brukte ham for å få sex. Men ellers - ikke noe å dvele ved om du vil ha ham tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg tenkte akkurat som Lillemus og Gargamel. 

Han har ikke vært utro og forklaringen han kommer med er klønete.

En forklaring som « jeg var kåt » ville ha fungert bedre for meg, men det finnes en formildende omstendighet her hvis dere er svært unge , noe jeg får misstanke om at dere er. Han prøver å ro i land en forklaring slik at du lettere skal kunne akseptere, men så blir den bare for dum. Sannsynligvis fordi du presser han. 

Prøv heller å se litt realistisk på dette.

Hvilken singel ung mann ville ha sagt nei til et ligg om de fikk muligheten ? Sannsynligvis bare de det er noe rart med. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...