Gå til innhold

Orgasme uten ejakulasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skriver som anonym fordi dette er et veldig sårt tema for meg. I et halvt års tid har jeg hatt dette problemet. I frykt for at det er noe alvorlig galt har jeg ikke snakket med lege eller andre om det. Saken er at det ikke kommer noen ejakulasjon når jeg får orgasme. Orgasmene kommer også senere enn tideligere og er mindre uttalt i styrke. Mine spørsmål er: Hva kan være galt? Problemet kom etter oppstart med mirtazapin, som jeg nå har sluttet med, men problemet har vedvart. Kan det være en sammenheng? Fins det hjelp eller er dette noe jeg bare må leve med? Blir deprimert av å tenke på en fremtid uten familie og barn. Hilsen mann i 20-årene.

Anonymkode: e1091...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I og med at dette "kom" med medisin, skyldes det trolig medisinen. Hvor lenge er det siden du avsluttet bruken?

Anonymkode: c4e5f...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Er nok en bivirkning ja. Spør som anonym over, hvor lenge siden er det du sluttet? Trappet du ned eller sluttet du brått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. Avsluttet bruken for ca 4-5 måneder siden, før det gikk jeg på 15 mg per dag for søvn siden oktober. Avsluttet brått i samråd med lege, blant annet grunnet andre bivirkninger.

Anonymkode: e1091...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror dette er forårsaket av medisinbruken, men hadde oppsøkt lege i og med at det ikke har rettet seg etter så lang tid.

Anonymkode: c4e5f...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...