Gå til innhold

Har dragning mot menn, men er ikke homo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en gift mann, akkurat passert 40, som tenner på kvinnene rundt meg. Jeg er veldig glad i sex, både med kona, og for meg selv. Det er utrolig mye flott damer med lekre kropper rundt om kring, og som pirrer meg. Jeg fantaserer ofte om disse når jeg koser med meg selv. Med årene har også dragningen mot menn kommet - rettere sagt så tenner jeg på kroppen til menn som er veltrente og som har et stort redskap. Jeg kjenner at jeg har lyst til å mastrubere og gi oralsex til en stor og flott kukk, men der stopper det - å gå noe lengre er helt utelukket. 

Jeg vet ikke om det er en legning for dette, bi-light? Hva er andre kvinners tanker rundt dette, dvs. at mannen i forholdet kunne tenke seg å leke med andre menn på denne måten? 

Anonymkode: 4becf...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Det er vel dette de kaller biseksualitet :) 

"Biseksualitet, seksuell orientering som innebærer at personen føler erotisk dragning mot begge kjønn og tenner seksuelt på både kvinner og menn. Ved biseksuell praksis kan personen ha seksuell omgang med begge kjønn i samme periode, eller vedkommende kan alternere mellom perioder med seksuell omgang bare med kvinner eller bare med menn."

Vet ikke om jeg var så mye til hjelp, men tviler på at mange kvinner (eller menn) ville latt sin partner hatt et sidesprang, selv med det samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært et problem om du var min mann. Jeg hadde vært redd for at de tankene bare ville ekspandere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift mann, akkurat passert 40, som tenner på kvinnene rundt meg. Jeg er veldig glad i sex, både med kona, og for meg selv. Det er utrolig mye flott damer med lekre kropper rundt om kring, og som pirrer meg. Jeg fantaserer ofte om disse når jeg koser med meg selv. Med årene har også dragningen mot menn kommet - rettere sagt så tenner jeg på kroppen til menn som er veltrente og som har et stort redskap. Jeg kjenner at jeg har lyst til å mastrubere og gi oralsex til en stor og flott kukk, men der stopper det - å gå noe lengre er helt utelukket. 

Jeg vet ikke om det er en legning for dette, bi-light? Hva er andre kvinners tanker rundt dette, dvs. at mannen i forholdet kunne tenke seg å leke med andre menn på denne måten? 

Anonymkode: 4becf...f73

Handler nok litt om hvordan du evt skal presentere disse tankene for din kone (og om du bør det i det hele tatt). Du er i 40 årene og vår generasjon er langt friere og heldigvis mer open minded enn tidligere generasjoner. Jeg ville nok likevel vært forsiktig,  skulle jeg ytret slike tanker ville jeg involvert noe mer: slik som å leke mer seksuelt/ prøve litt nye ting i blant/ utforske hverandre på ukjente (åpne/offentlige) steder og lignende/ forsøke lytte til hva hennes erotiske fantasier er. Kanskje hun synes det pirrer med en trekant evt et partnerbytte? men slikt ligger ofte langt frem i tid og avhenger mye av hva slags dialog dere i utgangspunktet har om sex. 

 

Anonymkode: 5f9d9...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om det er en legning for dette, bi-light? Hva er andre kvinners tanker rundt dette, dvs. at mannen i forholdet kunne tenke seg å leke med andre menn på denne måten? 

Anonymkode: 4becf...f73

Bifil ville jeg kalt det. :) Om jeg ville "tillatt" min mann å utforske den siden om han ville det? Tja... Da måtte han i så fall godtatt at jeg gjorde det samme. Jeg er veldig usikker der altså, tror ikke jeg ville syntes det var veldig greit nei - hadde nok blitt svært redd for at han ville gått fra meg til fordel for en annen mann da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg kjenner at jeg har lyst til å mastrubere og gi oralsex til en stor og flott kukk, men der stopper det - å gå noe lengre er helt utelukket. 

Jeg vet ikke om det er en legning for dette, bi-light? Hva er andre kvinners tanker rundt dette, dvs. at mannen i forholdet kunne tenke seg å leke med andre menn på denne måten? 

Anonymkode: 4becf...f73

Lurer du på om det er vanlig å fantasere om folk av samme kjønn eller vurderer du om du skal sette fantasiene ut i livet? To ganske så ulike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler nok litt om hvordan du evt skal presentere disse tankene for din kone (og om du bør det i det hele tatt). Du er i 40 årene og vår generasjon er langt friere og heldigvis mer open minded enn tidligere generasjoner. Jeg ville nok likevel vært forsiktig,  skulle jeg ytret slike tanker ville jeg involvert noe mer: slik som å leke mer seksuelt/ prøve litt nye ting i blant/ utforske hverandre på ukjente (åpne/offentlige) steder og lignende/ forsøke lytte til hva hennes erotiske fantasier er. Kanskje hun synes det pirrer med en trekant evt et partnerbytte? men slikt ligger ofte langt frem i tid og avhenger mye av hva slags dialog dere i utgangspunktet har om sex. 

 

Anonymkode: 5f9d9...42a

Må legge til at jeg snakker om å utforske disse tankene sammen med din kone, ikke alene. Utroskap er ikke greit men det får være hver enkelts valg

Anonymkode: 5f9d9...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til at jeg snakker om å utforske disse tankene sammen med din kone, ikke alene. Utroskap er ikke greit men det får være hver enkelts valg

Anonymkode: 5f9d9...42a

Aah, det blir noe helt annet, og lettere å presentere tror jeg (?) Nå vet jeg ikke hvordan deres humor er osv, men jeg kunne fint slengt ut i en spøkende tone "Skal vi ha trekant" og sett reaksjonen før jeg evt gikk videre med det. Om dere ikke har slik humor, luft det helt seriøst for henne, spør hva hun tenker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 5.7.2017 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift mann, akkurat passert 40, som tenner på kvinnene rundt meg. Jeg er veldig glad i sex, både med kona, og for meg selv. Det er utrolig mye flott damer med lekre kropper rundt om kring, og som pirrer meg. Jeg fantaserer ofte om disse når jeg koser med meg selv. Med årene har også dragningen mot menn kommet - rettere sagt så tenner jeg på kroppen til menn som er veltrente og som har et stort redskap. Jeg kjenner at jeg har lyst til å mastrubere og gi oralsex til en stor og flott kukk, men der stopper det - å gå noe lengre er helt utelukket. 

Jeg vet ikke om det er en legning for dette, bi-light? Hva er andre kvinners tanker rundt dette, dvs. at mannen i forholdet kunne tenke seg å leke med andre menn på denne måten? 

Anonymkode: 4becf...f73

Jeg ser ikke noe problem i at du fantaserer om dette. Det som skjer inne i hodet ditt er din sak. Hvis du vil ha en merkelapp er vel bi-light greit, men det spiller ikke så stor rolle hva man kaller det. Det er tabu for menn å fantasere om andre menn, og kanskje litt større aksept for at en kvinne kaller seg heterofil, men samtidig fantaserer om andre kvinner. Kona di vil kanskje lure på om du egentlig er homo. 

Jeg mener du ikke bør fortelle dette til kona di med mindre du er bestemt på at du vil prøve det ut i praksis. Det er ikke alle fantasier man bør dele. Jeg tar det f.eks nærmest for gitt at kona mi har fantasert om andre menn i årenes løp, men er ikke interessert i å høre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.7.2017 den 14.13, cilie skrev:

Det hadde vært et problem om du var min mann. Jeg hadde vært redd for at de tankene bare ville ekspandere. 

Må si meg veldig enig i dette. HI er i hvertfall ikke hetro når han føler dette, og jeg kunne aldri vært sammen med en som ønsket et annet kjønn. Det ville blitt vanskelig å tilfredsstille han om han etterhvert ville tenne mer på samme kjønn.

HI: har du barn?

Anonymkode: 04978...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke du kan vente noen aksept hos din kone for dette nei. Mannlig bisexualitet er nok fremdeles litt uglesett.

 

Hos kvinner er det jo mer "mainstream" og godtatt. Men dette har nok endel med hvordan kulturen er blant homosexuelle menn. De sees på som veldig promiskuøse, og uansvarlige. I alle fall ser jeg på de som det.

Anonymkode: 0df7a...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du kan vente noen aksept hos din kone for dette nei. Mannlig bisexualitet er nok fremdeles litt uglesett.

 

Hos kvinner er det jo mer "mainstream" og godtatt. Men dette har nok endel med hvordan kulturen er blant homosexuelle menn. De sees på som veldig promiskuøse, og uansvarlige. I alle fall ser jeg på de som det.

Anonymkode: 0df7a...149

Hvorfor?

Anonymkode: 8b021...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 8b021...354

Det er vel den berømmelige dobbelmoral tenker jeg. 

Anonymkode: 0df7a...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...