Gå til innhold

Tror mannen min er bifil og chatter på møteplasser på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har av flere årsaker grunn til å tro at mannen min ikke er ærlig mot meg. Tanken på at han også liker menn skremmer meg. Er ganske sikker på at han er på datingside happn og andre. Å konfrontere han med dette orker jeg rett og slett ikke akkurat nå, for da frykter jeg at det verste skjer. Men jeg har begynt å innstille meg på en tilværelse uten han, med barna mine. Han har fått mange muligheter til å fortelle hva som skjer (hvor jeg har spurt rett ut). Humøret hans er skremmende mye opp og ned, så jeg tror egentlig at både jeg og ungene ville ha det bedre uten. Dette er ikke sunt for noen av oss. Skulle det vise seg st han ønsker sex med menn, vil dette være kroken på døra for min del. Han virker heller ikke lysten på å beholde meg.

Anonymkode: a28b3...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har av flere årsaker grunn til å tro at mannen min ikke er ærlig mot meg. Tanken på at han også liker menn skremmer meg. Er ganske sikker på at han er på datingside happn og andre. Å konfrontere han med dette orker jeg rett og slett ikke akkurat nå, for da frykter jeg at det verste skjer. Men jeg har begynt å innstille meg på en tilværelse uten han, med barna mine. Han har fått mange muligheter til å fortelle hva som skjer (hvor jeg har spurt rett ut). Humøret hans er skremmende mye opp og ned, så jeg tror egentlig at både jeg og ungene ville ha det bedre uten. Dette er ikke sunt for noen av oss. Skulle det vise seg st han ønsker sex med menn, vil dette være kroken på døra for min del. Han virker heller ikke lysten på å beholde meg.

Anonymkode: a28b3...cbe

Hei!

 

Det er ikke sikkert han er bifil, han kan være homofil. Det er jo ikke sikkert han har noen som helst begjær etter kvinner selv om han har barn med deg. 

Det beste vil være om du er direkte, men samtidig greier å mobilisere den raushet og omsorg som også ofte må til for at noen, selv i dag, skal greie stå frem med sin legning.

Det er i lengden det beste for alle parter, å skjule sin legning, er selvdestuktivt, men spesielt mange homofile gjør dette fordi de greier ikke akspetere at de er som de er. Selv i 2017 er å være homofil noe som medfører vansker for de fleste.

 

Anonymkode: da9af...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...