Gå til innhold

Skitten rundt underliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter enormt med å være ganske skitten runder underlivet. Altså nesten helt på underlivet og på innsiden av lårene. Prøver å skrubbe med såpe men uten hell. Detmed er det veldig ukomfortabelt å kle av seg forran en gutt, for har lagt merke til at noen reagerer. 

Jeg trenger desperat hjelp!!! 

Anonymkode: 16dd2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter enormt med å være ganske skitten runder underlivet. Altså nesten helt på underlivet og på innsiden av lårene. Prøver å skrubbe med såpe men uten hell. Detmed er det veldig ukomfortabelt å kle av seg forran en gutt, for har lagt merke til at noen reagerer. 

Jeg trenger desperat hjelp!!! 

Anonymkode: 16dd2...029

Du er ikke skitten, men du tenker antagelig ikke skitten fysisk? Hvis du har vært utsatt for noe er det ikke uvanlig å føle seg skitten nedentil, men det er ikke vask som hjelper, da trenger du annen hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lillemus: 

nei det er overhode ikke det jeg mener. Ikke utsatt for noe som helst fysisk. Men direkte skitten. Altså er brun/svart farge rundt vagina og innenfor lårene. 

Anonymkode: 16dd2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lillemus: 

nei det er overhode ikke det jeg mener. Ikke utsatt for noe som helst fysisk. Men direkte skitten. Altså er brun/svart farge rundt vagina og innenfor lårene. 

Anonymkode: 16dd2...029

Hvordan i all verden blir du skitten der? Har du truser som farger av eller går du mye naken rundt utendørs?  

Er du sikker på at det ikke bare er mørkere hud/pigmentering? Det er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lillemus: 

nei det er overhode ikke det jeg mener. Ikke utsatt for noe som helst fysisk. Men direkte skitten. Altså er brun/svart farge rundt vagina og innenfor lårene. 

Anonymkode: 16dd2...029

Du vasker deg vel hver dag, så da er det bare hudfargen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lillemus: 

nei det er overhode ikke det jeg mener. Ikke utsatt for noe som helst fysisk. Men direkte skitten. Altså er brun/svart farge rundt vagina og innenfor lårene. 

Anonymkode: 16dd2...029

Jeg tror ikke du er skitten, men tror som de andre - at du rett og slett har mer pigment i huden der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter enormt med å være ganske skitten runder underlivet. Altså nesten helt på underlivet og på innsiden av lårene. Prøver å skrubbe med såpe men uten hell. Detmed er det veldig ukomfortabelt å kle av seg forran en gutt, for har lagt merke til at noen reagerer. 

Jeg trenger desperat hjelp!!! 

Anonymkode: 16dd2...029

Spør Mette på gynekologi. Man skal ikke skrubbe underlivet med såpe. Dette må være noe annet . 

Anonymkode: 2fd94...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...