Gå til innhold

Det er ikke alltid like lett å forstå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når man ser på deltagelse i OL og i mange andre konkurranser og også i konkurranse om jobber ser man ofte representanter for mange land hvor alt er så dårlig stelt. At det er og skal være stor konkurranse om tingene det er også min tese men allikevel. Det er ofte vanskelig å forstå at det er så dårlig stelt med mange som har utenlands tlknytning som man leser om og hører om i media.

Jeg ser og føler alle de som leser dette sine bebreidende blikk om hvordan jeg ikke tolker riktig og sannsynligvis heller kan norsk.

Allikevel det er ikke alltid så lett å forstå at det er så dårlig stelt med alle man hører om. Beklager all mulig feiltolkning Jeg er bare norsk og sjelden ute å reiser. Har aldri hatt råd til det . Men nå må jeg snart skaffe meg pass for å bevise at jeg lever og eksisterer og hvem jeg er.

Anonymkode: 8a1f1...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har bare sitt av erfaringer i dag.

Anonymkode: 8a1f1...0a2

Sånn har det da alltid vært?

Anonymkode: fcb21...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...