Gå til innhold

Dr Rauni Kilde.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Dette virker for meg også som at symptomene dine begynner å forsterkes etter nedtrapping.

Ok. Ikke noe bra det da men er ikke dårligere enn til vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Første tegn på at du begynner å bli merkbart dårligere er at du ikke tillater andre måter å forstå noe på. Du vet sannheten, du vet hva som er riktig og ikke.

 

 

Anonymkode: 32aa7...7f7

Det finnes like mange sannheter som det finnes mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Haha, det har du jo vist mange ganger at du gjør. Jeg synes bare det er rart at dine nærmeste lar deg holde på.

Mine nærmeste? Det eneste jeg har snakket med mannen om i dag er big pharma og hvor mye penger de tjener, det hele er korrupt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det finnes like mange sannheter som det finnes mennesker. 

Det er også mitt poeng. Mens du hevder å vite at youtube ikke ønsker sannheten, mens det like gjerne kan være den som lastet opp videoen som fjernet den. 

om 3-4 ukers tid kommer du til å ha så mye angst at du ser aliens på høylys dag. Vær forsiktig og pass på deg selv, og øk dosen om du får for mye angst.

Anonymkode: 32aa7...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det eneste jeg har snakket med mannen om i dag er big pharma og hvor mye penger de tjener, det hele er korrupt. 

Og hva svarte han da? Jattet han bare med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er også mitt poeng. Mens du hevder å vite at youtube ikke ønsker sannheten, mens det like gjerne kan være den som lastet opp videoen som fjernet den. 

om 3-4 ukers tid kommer du til å ha så mye angst at du ser aliens på høylys dag. Vær forsiktig og pass på deg selv, og øk dosen om du får for mye angst.

Anonymkode: 32aa7...7f7

Ok. Den er grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Og hva svarte han da? Jattet han bare med?

Han sa ikke så mye om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du søker på Rauni Luukanen på YouTube så kommer det jo opp haugevis med videoer. Ingenting som er sensurert der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Han sa ikke så mye om det.

Der har vi kanskje problemet. Du blir ikke utfordret på vrangforestillingene dine i hverdagen. Men nå vet jo ikke jeg hva slags avtaler dere har internt når det gjelder å gi hverandre nødvendig motstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Der har vi kanskje problemet. Du blir ikke utfordret på vrangforestillingene dine i hverdagen. Men nå vet jo ikke jeg hva slags avtaler dere har internt når det gjelder å gi hverandre nødvendig motstand.

Vi har ikke noe avtale om det, vi lar hverandre være den vi er og sånn her er jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Vi har ikke noe avtale om det, vi lar hverandre være den vi er og sånn her er jeg. 

Det er det jeg kaller en gjensidig ansvarsfraskrivelse. Men for all del: i et liberalt demokrati er det lov å ta ukloke valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Det er det jeg kaller en gjensidig ansvarsfraskrivelse. Men for all del: i et liberalt demokrati er det lov å ta ukloke valg.

jeg støttet han veldig da han fikk et sammenbrudd, la alle mine problemer vekk. Jeg er jo en alternativ type så han er vant til at sånt kommer ut av munnen min, men sikkert mer nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg er jo en alternativ type

Nei, du er en "alternativ" type. Det er noe helt annet enn den opprinnelige betydningen av ordet. Det opprinnelige alternativmiljøet motsatte seg ikke vitenskap og kritisk tenkning, tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Nei, du er en "alternativ" type. Det er noe helt annet enn den opprinnelige betydningen av ordet. Det opprinnelige alternativmiljøet motsatte seg ikke vitenskap og kritisk tenkning, tvert imot.

Har kritisk tenkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Har kritisk tenkning. 

Du har vel heller "omvendt kritisk tenkning" vil jeg si - du kan avfeie forskning som bare tull, men omfavner alskens merkelige "alternative" ideer som den hele og fulle sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Har kritisk tenkning. 

Bra! Da har du vel orden på din Trivium & Quadrivium også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Du har vel heller "omvendt kritisk tenkning" vil jeg si - du kan avfeie forskning som bare tull, men omfavner alskens merkelige "alternative" ideer som den hele og fulle sannhet.

Tror ingen har den hele og fulle sannheten jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Bra! Da har du vel orden på din Trivium & Quadrivium også?

Vet ikke hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Vet ikke hva det er.

Da må du nok grave litt dypere, for T&Q er helt grunnleggende i både esoteriske og eksoteriske studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Da må du nok grave litt dypere, for T&Q er helt grunnleggende i både esoteriske og eksoteriske studier.

Har gått på esoterisk kurs men aldri hørt om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...