Gå til innhold

Dr Rauni Kilde.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

psykedeliker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke stritte imot og nå har jeg økt medisinen igjen, jeg skal skjerpe meg.

Så du går tilbake til medisinmenigheten nå altså? Ok, da er det vel der du hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Så du går tilbake til medisinmenigheten nå altså? Ok, da er det vel der du hører hjemme.

Jeg er redd for å bli enda dårligere, jeg vil ikke det. Jeg er egentlig imot medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Så du går tilbake til medisinmenigheten nå altså? Ok, da er det vel der du hører hjemme.

Jeg synes du skal slutte å leke med andre menneskers sykdom slik du gjør. Det er uforsvarlig og stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg synes du skal slutte å leke med andre menneskers sykdom slik du gjør. Det er uforsvarlig og stygt.

Jeg synes du skal slutte å synse så mye, og heller bidra til å løse problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes du skal slutte å synse så mye, og heller bidra til å løse problemer.

Å bidra til å løse problemer er det jeg har forsøkt å gjøre i hele tråden. Du derimot, bare fyrer under hennes symptomer på sykdommen med å snakke mot medisiner. Du gjør henne dårligere. Din hinting til det du egentlig ønsker hun skal gjøre er så vagt at hun, og heller ikke jeg, helt forstår hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Vhanja skrev (20 timer siden):

Din hinting til det du egentlig ønsker hun skal gjøre er så vagt at hun, og heller ikke jeg, helt forstår hva du vil.

At du misforstår mine utsagn med vilje er ditt problem. Den medisineringen du er så hellig opptatt av, løser ikke problemet med sjarlataner som utnytter genuint søkende mennesker i sårbare livssituasjoner. Tvert imot bidrar uvitenheten og fanatismen din til at jobben bare blir lettere for sjarlatanene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker skrev (4 minutter siden):

At du misforstår mine utsagn med vilje er ditt problem. Den medisineringen du er så hellig opptatt av, løser ikke problemet med sjarlataner som utnytter genuint søkende mennesker i sårbare livssituasjoner. Tvert imot bidrar uvitenheten og fanatismen din til at jobben bare blir lettere for sjarlatanene.

Dette er jo bare en haug med stråmenn. Skuffende, da jeg oppfattet at du egentlig var ganske smart. Tydeligvis ikke når dette er nivået du legger deg på i en debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Dette er jo bare en haug med stråmenn.

Jeg legger meg på akkurat samme nivå som de jeg diskuterer med. Så du får prøve igjen hvis du ønsker dialog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (2 timer siden):

At du misforstår mine utsagn med vilje er ditt problem. Den medisineringen du er så hellig opptatt av, løser ikke problemet med sjarlataner som utnytter genuint søkende mennesker i sårbare livssituasjoner. Tvert imot bidrar uvitenheten og fanatismen din til at jobben bare blir lettere for sjarlatanene.

Forstod ikke dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (23 timer siden):

Jeg er redd for å bli enda dårligere, jeg vil ikke det. Jeg er egentlig imot medisiner. 

Kjære Stjernestøv, du må ikke høre på psykedeliker i denne tråden. Han er ikke fagman men selv behandlingstrengende, og vet ikke hva som er best for din helse. Du må lytte til din egen kropp og symptomer, og følge din psykiaters anbefalte dosering - han kjenner ditt beste gjennom å ha fulgt deg og dine utforinger gjennom flere år.

Håper du har det bedre i dag enn i går, ønsker deg en fin lørdagskveld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (1 minutt siden):

Kjære Stjernestøv, du må ikke høre på psykedeliker i denne tråden. Han er ikke fagman men selv behandlingstrengende, og vet ikke hva som er best for din helse. Du må lytte til din egen kropp og symptomer, og følge din psykiaters anbefalte dosering - han kjenner ditt beste gjennom å ha fulgt deg og dine utforinger gjennom flere år.

Håper du har det bedre i dag enn i går, ønsker deg en fin lørdagskveld :) 

Ok. Jeg forstår ikke helt hvor psykedeliker vil. Blir litt forvirret av det. Ja jeg kjenner at jeg må øke nå, vil ikke bli dårlig. ja psykiateren anbefaler jo det jeg står på nå. 

Jo takk, det går litt bedre i dag. Ha en fin lørdagskveld der og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Jeg forstår ikke helt hvor psykedeliker vil. Blir litt forvirret av det. Ja jeg kjenner at jeg må øke nå, vil ikke bli dårlig. ja psykiateren anbefaler jo det jeg står på nå. 

Jo takk, det går litt bedre i dag. Ha en fin lørdagskveld der og :) 

Jeg oppfattet det dithen at han hintet om at du ikke skulle øke dosen, og jeg ble bekymret når jeg så at hans innspill skapte tvil i deg.

Jeg syns ellers det er veldig positivt at du selv kjenner at det går feil vei nå, og kjenner at du ønsker å stoppe den negative utviklingen før det går for langt. Det imponerer meg at du bruker din tidligere erfaring til det beste for deg selv, det har du ikke alltid gjort tidligere :)

Godt å høre at du har det bedre i dag - klem til deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kayia skrev (17 minutter siden):

Han er ikke fagman men selv behandlingstrengende,

Og hva er det i så fall jeg trenger behandling for? At jeg nekter å følge ditt manus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kayia skrev (10 minutter siden):

Jeg oppfattet det dithen at han hintet om at du ikke skulle øke dosen, og jeg ble bekymret når jeg så at hans innspill skapte tvil i deg.

Jeg syns ellers det er veldig positivt at du selv kjenner at det går feil vei nå, og kjenner at du ønsker å stoppe den negative utviklingen før det går for langt. Det imponerer meg at du bruker din tidligere erfaring til det beste for deg selv, det har du ikke alltid gjort tidligere :)

Godt å høre at du har det bedre i dag - klem til deg :) 

Ja jeg valgte den veien liksom, som om jeg har noe valg. Føler ikke det. 

Ja så hører jeg jo på dere også nå, jeg var ikke klar over det heller før sykepleieren sa det. Vil ikke bli dårlig. Det hjelper å høre på folk. 

Takk og klem tilbake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Og hva er det i så fall jeg trenger behandling for? At jeg nekter å følge ditt manus?

Du sliter tydeligvis med noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Du sliter tydeligvis med noe.

Hva med deg selv, og alle sjarlatanene du velger å lytte til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (10 minutter siden):

Og hva er det i så fall jeg trenger behandling for? At jeg nekter å følge ditt manus?

Jeg så i en annen tråd at du ikke ønsket å si hva du går i behandling for og det er det lett å respektere. Jeg vet derfor ikke hva som er ditt behandlingsbehov, men vet altså at du går i behandling fordi du har sagt det selv.

Jeg har intet ønske eller behov for at du skal følge et manus, ei heller mitt (om jeg har noe). Jeg vet ikke hva manus er og er ikke så nysgjerrig på å vite noe mer om det heller.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (21 minutter siden):

Hva med deg selv, og alle sjarlatanene du velger å lytte til?

Det er vel ikke sykt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke sykt?

Riktig, det er ikke sykt - men et verdivalg du selv gjør, og da skal du heller ikke ha noen medisin eller annen behandling for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Riktig, det er ikke sykt - men et verdivalg du selv gjør, og da skal du heller ikke ha noen medisin eller annen behandling for det.

Hva med angsten? Ser ikke på det som et valg, det blir altoppslukende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...