Gå til innhold

Dr Rauni Kilde.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at psykiateren synes det er greit, det går jo galt hver eneste gang og verre og verre for hver gang ser det jo ut som også.

Uff blir redd når du skriver sånt, vil ikke være dårlig. Sykepleieren var så positiv men dere er ikke det her inne, lurer bare på om jeg øker igjen hvis dette går feil vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Uff blir redd når du skriver sånt, vil ikke være dårlig. Sykepleieren var så positiv men dere er ikke det her inne, lurer bare på om jeg øker igjen hvis dette går feil vei. 

Også blir du litt dårligere for hver gang du gjør dette. Så skriver du innlegg hvor du er lei av å være dårlig, men du gjør ingen av de tingene som kan gjøre deg bedre. Til slutt får du nok og tenker at det å redusere medisiner er veien å gå. Også blir du dårligere igjen osv.

Hvor mange ganger tenker du å fortsette denne sirkelen? Du sier du er lei av å være dårlig, men valgene du tar gjør deg gradvis dårligere. Og du unngår å gjøre de valg som kan gjøre hverdagen din litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Også blir du litt dårligere for hver gang du gjør dette. Så skriver du innlegg hvor du er lei av å være dårlig, men du gjør ingen av de tingene som kan gjøre deg bedre. Til slutt får du nok og tenker at det å redusere medisiner er veien å gå. Også blir du dårligere igjen osv.

Hvor mange ganger tenker du å fortsette denne sirkelen? Du sier du er lei av å være dårlig, men valgene du tar gjør deg gradvis dårligere. Og du unngår å gjøre de valg som kan gjøre hverdagen din litt bedre.

Uff vil ikke tenke på det, får øke igjen før det er for sent. Vil ikke bli enda dårligere men er jo dårlig på medisiner og, det er det som er frustrerende. Vet jo aldri om det er fysisk eller psykisk, det er skummelt det. 

Nei jeg må gi meg med dette nå, bare sliter sånn med negative symptomer. men må prøve å komme meg mer ut, bare må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Uff vil ikke tenke på det, får øke igjen før det er for sent. Vil ikke bli enda dårligere men er jo dårlig på medisiner og, det er det som er frustrerende. Vet jo aldri om det er fysisk eller psykisk, det er skummelt det. 

Nei jeg må gi meg med dette nå, bare sliter sånn med negative symptomer. men må prøve å komme meg mer ut, bare må. 

Du bør kanskje lagre denne tråden så du kan lese gjennom den neste gang du ønsker å redusere medisinene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du bør kanskje lagre denne tråden så du kan lese gjennom den neste gang du ønsker å redusere medisinene igjen.

Ja kanskje det. uff nå føler jeg meg dårlig men det kan jo være tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hva er du redd for?

Redd for agenda 2030 f.eks. Vil ikke at 50% av jordas befolkning skal dø. Det blir for mye å ta inn men han snakker ikke om ant han på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Redd for agenda 2030 f.eks. Vil ikke at 50% av jordas befolkning skal dø. Det blir for mye å ta inn men han snakker ikke om ant han på FB. 

Hvorfor fortsetter du å se på ting som gjør deg redd? Du drukner deg selv i konspirasjonsteorier som bare gjør deg mer redd og dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hvorfor fortsetter du å se på ting som gjør deg redd? Du drukner deg selv i konspirasjonsteorier som bare gjør deg mer redd og dårlig.

Jeg tiltrekkes mot det nå. Bør ikke se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Har ikke merket det så godt selv men jeg er jo mer på det alternative nå, kanskje jeg bare øker medisinen igjen. Vil ikke bli dårlig, det er mitt verste mareritt. 

Var vi ikke ferdig med dette nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg tiltrekkes mot det nå. Bør ikke se på det. 

Jeg klarer ikke helt forstå deg. Du klager på at du er dårlig, men foretar nærmest bare valg som gjør deg dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Var vi ikke ferdig med dette nå?

Hva da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke helt forstå deg. Du klager på at du er dårlig, men foretar nærmest bare valg som gjør deg dårligere.

Ok. Jeg gjør ikke de beste valgene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Hva da?

Disse ekstreme ytterpunktene du veksler mellom. Hva er det i deg selv som gjør at du tiltrekkes de ekstreme ytterpunktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Disse ekstreme ytterpunktene du veksler mellom. Hva er det i deg selv som gjør at du tiltrekkes de ekstreme ytterpunktene?

Jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke. 

Så finn ut av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Så finn ut av det da.

Jeg blir sånn når jeg kutter ut medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg blir sånn når jeg kutter ut medisiner.

Selvfølgelig, medisinene løser ingen problemer. Det må du gjøre selv, men det virker som du stritter imot hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig, medisinene løser ingen problemer. Det må du gjøre selv, men det virker som du stritter imot hele tiden.

Jeg vil ikke stritte imot og nå har jeg økt medisinen igjen, jeg skal skjerpe meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...