Gå til innhold

Flørt på Messenger, deretter blokkert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes steder på nettet med overvekt av dustefjomper, og så finnes det steder hvor jeg innbiller meg at snittet er litt bedre (vanskelig for meg å vite sikkert siden jeg ikke ser manneprofilene).

Selv liker jeg Sukker, synes det virker seriøst. Må lage en ganske omfattende profil, sånn at det blir lettere å sile ut de som ikke er aktuelle. Vet ikke hvordan det ser ut der "andre veien"?

Må bare si at jeg er så naiv at jeg aldri slutter å forbause meg over hva enkelte menn finner det for godt å gjøre. Sende bilde av tissen sin mens dere er på date?! Sofistikert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg traff nå på noen raringer den tiden jeg drev og datet, men ingen som kommer i nærheten av de du har møtt på!

Ja skal jeg fortelle alt jeg har opplevd så får du sjokk.... Det er mye rart. Og mye sjokkerende. For å si det mildt : det var ikke rart at de var på datemarkedet i 40 årsalderen. ... Man ser årsaker til det.  Og flest årsaker hos de mest sjarmerende... De som ikke var så sjarmerende å se til var de som oppførte seg normalt. 

En av dem lignet faktisk på en massemorder å se til. Skal ikke nevne navn på massemorderen, men han oppførte seg helt psyko. Mye rart på nettet ja. Og jeg overdriver ikke ;) . Jeg har ikke fortalt at av rare sprell fra de.... 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Caprioli skrev:

Det finnes steder på nettet med overvekt av dustefjomper, og så finnes det steder hvor jeg innbiller meg at snittet er litt bedre (vanskelig for meg å vite sikkert siden jeg ikke ser manneprofilene).

Selv liker jeg Sukker, synes det virker seriøst. Må lage en ganske omfattende profil, sånn at det blir lettere å sile ut de som ikke er aktuelle. Vet ikke hvordan det ser ut der "andre veien"?

Må bare si at jeg er så naiv at jeg aldri slutter å forbause meg over hva enkelte menn finner det for godt å gjøre. Sende bilde av tissen sin mens dere er på date?! Sofistikert...

Jeg kjente til en som var veldig useriøs i opptreden. Han hadde profil på sukker. Dermed vil jeg tro at det fins en del useriøse på sukker og. Han hadde en dame som han holdt på med, i tillegg til at han søkte andre damer. Men han spillte seriøs. Det var han samme som sendte kuk-bilder fra toaletten til meg på date osv osv. Han antastet meg midt i sentrum av byen, mens folk gikk rundt. Tok hånden og stakk den oppi buksen min... dro i buksen min osv... Spurte om han kunne få med seg en hore hjem til meg slik at han kunne ha trekant med meg. Spurte om jeg var underdannig, for han ville ha all kontroll over kvinnen. 

Jeg har ikke profil på sukker nettopp pga jeg vet om at han hadde profil der inne.... For han var litt av en psyko mann. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får trøste dere med at det er ikke superenkelt andre veien heller når en havner rundt 40 +/-.

Er jo en alder hvor mange er i kjernefamiliefasen, så utvalget er dårligere, og da blir fjompene som aldri får noe fast forhold mer dominerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Caprioli skrev:

Dere får trøste dere med at det er ikke superenkelt andre veien heller når en havner rundt 40 +/-.

Er jo en alder hvor mange er i kjernefamiliefasen, så utvalget er dårligere, og da blir fjompene som aldri får noe fast forhold mer dominerende.

Jeg begynner å lure på om det er bare meg de opptrer psyko mot ;) . 

Men kanskje vi skal trøste oss med at det er noe med 40 årene... og menn som ikke har dame i den alderen. 

Noen ganger ser jeg årsaken: - de er kjempesnille, men har et utseende som overhodet ikke er attraktivt desverre, men de er ofte de beste når det gjelder personlighet, Og de kan være helt topp personlighet på faktisk. 

Men når det gjelder de som ser mest attraktive ut, så ser jeg ofte gode grunner til at de er på markedet, for det har ofte med måten de behandler meg på. De behandler meg dominerende, og virker veldig sær ut i personligheten. Samt så kan de vise psykopatiske trekk. Man kan bli lett hekta på den type person, for de manipulerer og bedrar. Og holder gjerne på med flere samtidig. Er ikke sikker på om alle er singel engang. Flere av dem har tydelige elskerinner eller er knyttet opp til en annen dame i tilegg til at de dater. 

Jeg har opplevd litt av hvert innen alt dette. Men det kan jo være at de kun er psykopatiske mot meg, og ikke ovenfor andre ;) . Jeg vet ikke. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slik at de fleste av oss har noen mønstre i forhold til hvem vi havner sammen med. Det har både med hva en selv "utstråler" og hva en selv velger.

Noen har mer destruktive mønstre enn andre. Andre er bare komisk uheldige. Jeg er for eksempel kjempeflink å finne damer som ikke vil ha barn, noe jeg har hatt en tendens til å bruke litt for lang tid på å identifisere.

Uten at det betyr at det er noe galt med deg, så er det sikkert lurt å stille seg spørsmålet om hva som gjør at du havner oppi så mange skrullinger. Har ingen tro på at det er menn som er kjempegreie med andre, men oppfører seg som idioter mot deg :-)

Dating-skjema
[ ] Bra utseende
[ ] Bra personlighet
[ ] Ledig på markedet

Det finnes de der ute hvor alle tre boksene kan krysses av, du har bare ikke funnet ham enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere. Nå har jeg faktisk klart å sende en melding til han. Spurte hvorfor han blokket meg, så får jeg se om han svarer.

For øvrig takk for alle innspill fra dere. Dere har vist meg en verden som jeg ikke visste eksisterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caprioli skrev:

Det er jo slik at de fleste av oss har noen mønstre i forhold til hvem vi havner sammen med. Det har både med hva en selv "utstråler" og hva en selv velger.

Noen har mer destruktive mønstre enn andre. Andre er bare komisk uheldige. Jeg er for eksempel kjempeflink å finne damer som ikke vil ha barn, noe jeg har hatt en tendens til å bruke litt for lang tid på å identifisere.

Uten at det betyr at det er noe galt med deg, så er det sikkert lurt å stille seg spørsmålet om hva som gjør at du havner oppi så mange skrullinger. Har ingen tro på at det er menn som er kjempegreie med andre, men oppfører seg som idioter mot deg :-)

Dating-skjema
[ ] Bra utseende
[ ] Bra personlighet
[ ] Ledig på markedet

Det finnes de der ute hvor alle tre boksene kan krysses av, du har bare ikke funnet ham enda :-)

Jeg vet ikke hva som gjør at jeg har funnet slike. Men dersom jeg skriver opp punkter som går på trekk en rekke personer jeg har datet viser så vil det sikkert kunne forstås at jeg reagerer. Jeg kan iblant tvile på meg selv, og tenke at pga min usikkerhet så oppfører de seg sånn osv... , men egentlig : en bra personlighet oppfører seg ikke dårlig med noen og bra med andre. Det er noe galt med en person som ikke kan behandle noen med respekt og verdighet uavhengig om de er interessert eller ikke. 

Jeg kan skrive opp en liste av ting jeg har reagert på: 

1. Han begynner å sende nakenbilde tidlig i starten av datingen.. Har foreks ikke hørt fra han hele dagen, og endelig når det tikker inn en melding så sendte han et nakenbilde. 

2. Han tar bilde av sin penis på toalettet tidlig i datefasen, og sender det til meg. Jeg håper på at det er en kjærlighetserklæring til meg da han ber meg se på mobilen etter at han har vært på toalettet. Jeg ser på mobilen og ser bilde av hans penis. 

3. Jeg reagerer på at han sitter å trykker på mobilen mens jeg er ilag med han. Ser bilde av en gammel kjæreste som er venninne på messangerboblen han trykker på hver gang vi treffes. De skriver hyppig.

4. Han sier at han er for trøtt til å være med meg egentlig når vi går på date ved flere annledninger. Han skulle heller lagt sengen. 

5. Han sitter å gjesper på en date, og gnir seg i ansiktet og ser ut til å sovne. 

6. Han begynner å fortelle meg at han kun ønsker ekstremt underdannige damer, fordi han er så dominerende selv. Itillegg til bdsmsex som er det mest spennende som fins for han. 

7. Han er stadig for opptatt til å treffes i flere måneder. Men dukker plutselig opp utenfor midt på natten. 

8. Han tenner på å slå hardt til jeg får blåmerker, og ta bilder av blåmerkene. 

9. Han vil styre hele kontakten. 

10. Han tar fra meg mobilen min, og vil kontrollerer mobilen min før vi er erklært et par. 

11. Han forteller at han har brukt mange damer. 

12. Han forteller at han savner eksdamen sin på daten. 

13. Han forteller at han mener at jeg burde sminke meg. 

14. Han forteller at han har mange kriminelle venner, som har drevet med narkotika og litt av hvert. 

15. Han forteller at han har forsøkt kokain, og levd et hardt festeliv som gjør at han tror at han ikke kan få barn. Derfor er han ikke redd for å risikere å gjøre det uten prevensjon med meg sier han. 

16. Han antaster meg foran andre mennesker midt på åpen gate i sentrum av byen. De ser hva som skjer. 

17. Han forsøker å dra av meg buksen, på en date uten at jeg går med på det. Forsøker å overtale meg i flere timer. Jeg skubber han vekk og kommer meg tilslutt unna, og løper gråtende inn døren helt fortvilt.

18. Han skyter på nonstop etter sin 17 årige datter, og oppfører seg som en unge....... :( 

19. Han forteller at han har gjort mye galt opp igjennom tidene. 

20. Han tar kvelertak på meg i bilen. Jeg får ikke puste, men tilslutt så slipper han. 

21. Han viser meg mye kjærlighet, og erklæringer, men så snur han helt om til det motsatte på rekordfart. 

22. Han forteller at han har flere elskerinner, og spør om jeg vil være daten hans, men han må beholde elskerinnene til han vet hvordan det går med oss. 

23. Han har en dame som han driver på å treffer i tillegg til meg, og så spør jeg om henne: han sier at det er ingenting i mellom de. Da han plutselig gjør det slutt så sier han at de var elskere hele veien. 

24. Har truffet menn som prater om at de har forsøkt å ta livet sitt, og at jeg må vise interesse for de ellers så kan det gå galt for de. 

25. Menn som oppsøker meg på jobb eller i andre sammenheng. : det viser seg at de har funnet ut hvem jeg er , hvor jeg bor osv. De kan holde på i flere år med å forsøke å oppsøke meg... spesiellt på jobb.... 

26.Menn som sitter å sier at de må interjue meg for de vil ha et interju for å finne ut om jeg er riktig... 

27. Menn som lukter alkohol på daten. 

28. Menn som spør om gangbang, eller invitere hore hjem til meg. 

29. Mann som dro ned buksen i bilen på første date helt uforberedt... og så sier han : Sug!. 

30. Menn som krever å treffe en til dame i tillegg til meg... ellers må vi bryte. 

31. Mann som ber meg på hjemmedate, og begynner å presse seg på meg til sex.....uten at jeg vil. Jeg forsøker å få han til å forstå et nei... Han holder meg fast og kaster seg løs på meg.... 

Jeg har møtt så mye rart... at dette er noe av det. Så da forstår dere vel hvorfor jeg er helt nevrotisk med tanke på dating ;) . Jeg har funnet disse mennene på nettet. Men som sagt: det fins nok normale der og. Og mulig at pga min usikkerhet så blir jeg behandlet sånn eller så er det et eller annet som gjør at jeg blir magnet for de. Noe av det jeg har opplevd er vel egentlig  enten psykisk eller fysisk"overgrep" mot meg etter min mening... selv om jeg aldri har orket å lage styr om det. Dette er menn i 40 årsalderen via nettdating, men det må vel finnes noe bra der ute.... 

Trådstarter har en litt annen situasjon: de har bare skrevet på nettet. Men det er en årsak til at jeg har skrevet med mange om gangen, og det er at den ene og andre plutselig bare forsvinner... og blir borte.... Men noen av dem kan ha forhold eller andre ting på gang i tillegg tror jeg. Og dermed bruker de å blokkere, fordi de har noe annet.... eller noen av de har noe annet.... 

 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Jeg tror nok det finnes bra menn der ute og. Det er mulig meg som har vært uheldig med min match med disse mennene på et eller annet vis. Jeg forstår ikke alltid hvorfor de behandlet meg sånn. Men jeg har møtt hyggelige menn også. De har ofte ikke vært noe jeg ble tiltrukket av utseende på, men de har vært utrolig hyggelig og fått meg til å føle meg vel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...