Gå til innhold

Hvor mye trumf poeng har du? Opptjeningen min går så sakte...


Øyvind1

Anbefalte innlegg

Hei.

Forsøker å tjene så mye trumf poeng jeg kan, men det går så sakte. Hvordan klarer dere å tjene opp, og hvor mye har dere tjent opp? 

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Øyvind1 skrev:

Hei.

Forsøker å tjene så mye trumf poeng jeg kan, men det går så sakte. Hvordan klarer dere å tjene opp, og hvor mye har dere tjent opp? 

Øyvind

Følger du med at alt blir registrert? Benytt deg og av viatrum.no for netthandel

Anonymkode: fa0e3...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følger du med at alt blir registrert? Benytt deg og av viatrum.no for netthandel

Anonymkode: fa0e3...c01

viatrumf.no

Anonymkode: fa0e3...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om dette er noe trolling. Men spis mer frukt, og grønt, kjøp det på Kiwi. Det er vel den eneste måten å få høy trumf på.

Anonymkode: 8e5b5...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du handler på nettet med kredittkort, særlig hvis du iblant bestiller dyre ting som billetter (fly, konsert,...) og hotellrom, bruk et Trumf Visa-kort. Slike større beløp er det eneste som monner noe særlig.

Viatrumf er også et godt tips. Jeg har dessverre dårlig erfaring med det - alt går så uendelig sakte når man åpner nettsider fra viatrumf-siden. Men det er verd å prøve ut.

Ellers er det vel noen matbutikker som har ekstra trumf bestemte dager (?), i tillegg til at det iblant er "trippel-Trumf" på torsdager, men det må du sjekke selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg datterens trumfkort, så jeg har ikke 100% oversikt. Men hun tar ut iallefall 1500-1800 hvert år. Det er jeg som bruker kortet mest av oss. Jeg handler for det meste på kiwi og da kjøper jeg mye frukt og grønt, det drar godt opp trumf poengene. Bruker også trumfkortet når jeg fyller bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Øyvind1 skrev:

Hei.

Forsøker å tjene så mye trumf poeng jeg kan, men det går så sakte. Hvordan klarer dere å tjene opp, og hvor mye har dere tjent opp? 

Øyvind

Tror jeg tjener opp ca 2000 i året, men er litt usikker. Overførte nylig kr. 1000 til bankkontoen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Øyvind1 skrev:

Hei.

Forsøker å tjene så mye trumf poeng jeg kan, men det går så sakte. Hvordan klarer dere å tjene opp, og hvor mye har dere tjent opp? 

Øyvind

Hvis du bruker mer penger i butikken så "tjener" du mer trumf poeng. Noe sånt.

Anonymkode: 222ea...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...