Gå til innhold

tanker om hva mennesker er ute etter....


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Iblant går tankene: etter et dødsfall så er jeg veldig sart i sjelen min... og jeg blir egentlig mer meg selv... Tankene går på meningen med livet og kjærligheten. Jeg har ofte lurt på om alle mennesker jeg har møtt har vært ærlig i hva de søker... og vil.  Kan noen ha drevet løgner for meg? Altså at de ikke var ærlig i søken? . Jeg har tatt datepause, men når menn ifra fortiden kontakter meg så blir jeg veldig tankesalig. Det er ikke lett å forstå andres tanker... 

Hva er deres mening om dette... hvordan kan folk finne ut at de kun er ute etter et sexuellt forhold, og useriøse forbindelser? Jeg fatter ikke at det går ann.... men det går mulig ann,.. men selv så mener jeg at livet er for kort til det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...