Gå til innhold

Når han er eldre...


Gjest wonders

Anbefalte innlegg

Gjest wonders

Når du er 17 - han er 29...hva da? Dere har det fantastisk sammen...Går det ann å glemme fornuften litt - tenke med hjerte for en stund ?

Går det ann?

Hva om det hadde vert deg ?

Hva mener DU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en alder av snart 22 år er jeg samboer og forlovet med en mann på snart 36 år.Vi har vært i sammen i litt over 2 år og det har gått kjempefint=)

Følg hjertet og ikke hør på hva alle andre måtte mene....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nilse

Hva ser en mann på 29 i en 17-åring? Jeg ville vært engstelig for om dette kunne være bra for den yngste...

Om du ikke greier å forestille deg det, er det ille stelt med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinnja

Om du ikke greier å forestille deg det, er det ille stelt med deg :-)

Jeg har nok problemer med å forestille meg noe ut over at han er interessert i kroppen hennes. Det kan sikkert være fint det, om han tar hensyn til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok problemer med å forestille meg noe ut over at han er interessert i kroppen hennes. Det kan sikkert være fint det, om han tar hensyn til henne.

Uff...for et innlegg!

Seksualitet er jo selve grunnbasisen i tiltrekningen mellom kjønnene, har du ikke fått med deg det?

Om en 29-årig mann og en 17-årig kvinne forelsker seg i hverandre, hva i all verden skulle være galt med det?

Begge parter i et forhold vil jo bl a ha hverandres kropper, som et hovedelement i forholdet!

Hvilken planet bor du på, sinnja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Aldersforskjell mellom partene i et forhold.

Du sier ikke stort i ditt innlegg annet enn at dere har det fantastisk sammen. Så noe råd er vanskelig å gi deg.

Jeg tror det er utrolig mange forhold (ofte usynlige for andre) som spiller inn mellom to som er kjærester.

Men det slår meg at dere er i to ulike faser av livet. Du er fortsatt tenåring og i rivende utvikling vil jeg tro. Han er forbi dette stadiet. En fare ved stor aldersforskjell kan være at du ikke får nok muligheter til å utvikle deg selv og dine egne trekk. Så kanskje det er noe å tenke over?

Med Vennlig hilsen

Solveig E. Vennesland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Stor aldersforskjell?

Du sier ikke stort i ditt innlegg annet enn at dere har det fantastisk.

Jeg tror det er svært mange faktorer som spiller inn i et kjæresteforhold. Og de er ofte usynlige for andre.

Men det som slår meg er at dere er i to ulike faser av livet. Du er fortsatt tenåring og i en rivende utvikling vil jeg tro. Han er kanskje forbi dette stadiet. En fare ved stor aldersforskjell kan være at det ikke blir nok muligheter til å utvikle deg selv og dine egne trekk. Så det er kanskje noe å tenke over?

Vennlig hilsen

Solveig E. Vennesland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 og gift med en mann på 29. Venninnen min(22) skal snart gifte seg med en på 32.

Og en annen god venninne på 21 giftet seg nettopp med en på 34.

Dog disse var over 20 og hadde rast litt fra seg og visste hvem de var.

Hadde jeg møtt mannen min da jeg var 17 ville det aldri gått!!

Men er dere ikke interisert i å binde dere helt er det vel bare å gjøre som dere vil. Problemet er som jeg har sett at han har en annen vennekrets og deres vennerkrestser går ikke så bra sammen. Men klarer dere det så bare fortsett. Og går det galt så gjør det bare slutt. Ikke værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinnja

Uff...for et innlegg!

Seksualitet er jo selve grunnbasisen i tiltrekningen mellom kjønnene, har du ikke fått med deg det?

Om en 29-årig mann og en 17-årig kvinne forelsker seg i hverandre, hva i all verden skulle være galt med det?

Begge parter i et forhold vil jo bl a ha hverandres kropper, som et hovedelement i forholdet!

Hvilken planet bor du på, sinnja?

En planet hvor 17-åringer ofte ikke er så modne fysisk og mentalt som 29-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...