Gå til innhold

Noen som gjenkjenner seg i slike rare dager?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Har hatt litt av et kjør i hele dag. Først kontakter sjefen meg og spør om jeg kan komme tidligere på jobb. Bra for økonomien. Og så går sønnen til legen for å ta blodprøver. Han kommer hjem helt svimmel og holdt på å svime av så jeg måtte dulle litt med han slik at han kviknet til. Så ringer min mor. Hun er som vanlig så bekymret for alt mulig. Jeg blir stresset. Og så virker ikke springen på kjøkken og dusjen. Må kontakte utleier. Men huset det ikke ut og håper ikke at han fikk sjokk da han låste seg inn mens jeg måtte løpe til bussen. . Og så kommer jeg på jobb og noe elektrisk har røket og det blir litt mer problematisk å få gjort det vi skulle gjøre. Og så blir det supertravelt på jobben fordi en av kollegaene blir dårlig og må hjem. Plutselig ser jeg to personer som vandrer rundt meg mens jeg jobber. Ser at det er han vemmelige eksen sin bestevenninne fra et forum vi begge var på som støttet han og gikk ut med han da jeg ble lagt om til fiende. Ekkelt for jeg er redd for at hun vet hvem jeg er. Han som var med henne ekspederte jeg. Og ga de beste service tross alt det såre jeg følte. Etter det kom det inn en person som er norgeskjendis. Jepp det var denne dagen... En travel dag med andre ord med mye stress og full fart. Dagen da jeg føler alt flyter av kaos. .

Har dere slike dager iblant ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ikke lik din så har jeg hatt dager hvor det meste går galt eller motsatt.

I dag har jeg hatt en fin dag, full av energi. Føles som jeg har en ekstra motor til tross for bare 2 timer søvn i natt. Akkurat nå er livet veldig godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Om ikke lik din så har jeg hatt dager hvor det meste går galt eller motsatt.

I dag har jeg hatt en fin dag, full av energi. Føles som jeg har en ekstra motor til tross for bare 2 timer søvn i natt. Akkurat nå er livet veldig godt :D

Ja min var vel litt opp og ned. Den var jo ikke bare dårlig heller. Kom noen reddende øyeblikk innimellom som du ser :D;) . 

Det som var verst var å treffe på den damen i butikken der jeg jobber.. altså hun som tok eksen sitt parti på et annet forum i annledning bruddet. De to avtalte å treffes og gå ut sammen rett foran nesen min på forumet, mens jeg husker at jeg satt å gråt og var helt fortvilt fordi jeg følte meg så dårlig behandlet. Han skrev om meg på forumet og hun tok hans parti. Derfor så trodde jeg at hun visste hvem jeg var. Og når hun går rundt meg der jeg jobber så ble jeg ganske sjokket. Jeg stoppet opp og stirret på henne og typen hennes. Hun har fått seg type. De så veldig på meg, men handlet videre og brukte lang tid, så jeg tenkte at de mulig ikke vet at jeg jobber der. Da jeg ekspederte de så tok jeg til gjengjeld å ga de god service, og smilte fint. Smilte ekstra til typen hennes på gøy :D hahaha. Han var litt søt.  Etterpå så fikk jeg helt vondt i magen, mest av hvordan jeg egentlig har latt meg bli behandlet av min eks. Det har jo ikke noe med henne å gjøre. Men så kom det en kjendis inn. En som jeg er kjempestor fan av!. . Og så kom tankene om dette med den venninnen til eksen igjen: Og etterpå så tenkte jeg: Kanskje eksen min ikke har sagt hvor jeg jobber til den damen... Og så tenkte jeg: det hadde vært bra!, og at dagen min var reddet på sett og vis med en del positive innslag også selv om jeg har litt vondt i magen over hvordan jeg har latt meg bli behandlet av enkelte menn før.  Noe som er litt vondt for meg fordi jeg måtte trekke meg fra tinder, og ta pause fra sånnt.  Jeg kjøpte meg noe godt å drikke og spise som jeg tok med meg hjem. Og nå er alt ok! :). . Jaja jeg bør komme over alt det, men sitter igjen med noen vanskelige følelser anngående hvor dårlig jeg har latt meg bli behandlet og angrer mye, men sånn er livet.. 

Ja jeg kunne ha hatt en dag der alt gikk "ræva" og. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...