Gå til innhold

Utøya på film?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

7 timer siden, påskelilje skrev:

Synes du at 14-åringen min bør være med? 

Enig med anonym over, ville sett det litt an mtp modenhet. 

Filmen handlet om hovedpersonen og vi fikk se hva som skjedde fra hennes vinkel, hennes flukt. 

Filmen er ikke spilt inn på Utøya, men på naboøya, og historien til hovedpersonen er (delvis?) oppdiktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
8 timer siden, påskelilje skrev:

Synes du at 14-åringen min bør være med? 

Jeg kjenner ikke 14-åringen din og kan ikke uttale meg om det, men det er uansett 15-årsgrense. 

Min 15-åring så den sammen med ei venninne og hun takler det fint. 

Sønnen min, faren hans og kjæresten min orker ikke å se den. 

Det er ikke nødvendigvis alderen som avgjør om de bør se den eller ikke. Du kjenner datteren din best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

den har fått 15 års grense på kino. avhenger også på modenhetsnivået på gutten. tror ikke noen har vondt av å vente til de er 15/16.

Anonymkode: ba4ab...b3b

Hadde ikke fått med meg at det er 15-årsgrense. Da får hun ikke lov. Vi har vært veldig strenge på det hele tiden. Ikke noe poeng å slakke på det for denne filmen. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...