Gå til innhold

Orgasme??


Gjest Shine

Anbefalte innlegg

Gjest Shine

Noen ganger mens jeg har erotiske drømmer, så merker jeg i halvsøvne noen voldsomme krampetrekninger i underlivet som på en måte sprer seg utover i andre deler av kroppen, Det er en veldig deilig følelse, men noen ganger er det så intenst at det nesten er vondt. Og når jeg "våkner" opp så har jeg en matt følelse i hele kroppen,som om det virkelig har "foregått" noe. Dette virker ikke som om det bare er drømmer, men hva er det? Får jeg orgasme da i halvsøvne? Eller er det bare et produkt av min egen fantasi?

Kan også legge til at dette har ikke skjedd når jeg har hatt sex av forskjellig art, men 5-6 ganger i disse drømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si deg om det er orgasme du får eller ikke siden jeg ikke er tilstedet, men det hørtes jo veldig godt ut da...

Hva drømmer du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leken kattepus

Det hender jeg våkner midt i en orgasme selv, og fremdeles husker hva jeg har drømt som fikk meg dit.. Høres ut som det samme gjelder deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si deg om det er orgasme du får eller ikke siden jeg ikke er tilstedet, men det hørtes jo veldig godt ut da...

Hva drømmer du om?

Har det akkurat som deg. Særlig i perioder hvor jeg ikke har mye sex, altså er uten mann, våkner jeg mang en gang i virkelige kramper og kjempeorgasmer, utløst av erotiske drømmer. Dette irriterer meg, for menn kan holde på med meg i lange tider uten at jeg får sååå sterke orgasmer, så klarer jeg liksom drømme meg til dem uten å berøre meg selv, veldig irriterende ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippocampus

Det hender seg at jeg fremdeles har de samme erotiske drømmene som jeg hadde da jeg var yngre. Noenganger har jeg dem sågar etter å hatt sex med kjæresten. Første gangen det skjedde mens kjæresten var tilstede ble jeg ganske flau, da det viste seg at jeg hadde sprutet på henne i søvne...Jeg får intense orgasmer og våkner som regel rett etter orgasmen eller midt i den.

Heldigvis for meg synes jenta mi at det ikke gjør noe, hun blir heller kåt av å se det sier hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold  Grünfeld

Det er nok orgasmeopplevelser du har vært gjennom.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold  Grünfeld

Har det akkurat som deg. Særlig i perioder hvor jeg ikke har mye sex, altså er uten mann, våkner jeg mang en gang i virkelige kramper og kjempeorgasmer, utløst av erotiske drømmer. Dette irriterer meg, for menn kan holde på med meg i lange tider uten at jeg får sååå sterke orgasmer, så klarer jeg liksom drømme meg til dem uten å berøre meg selv, veldig irriterende ...

Du får dine orgasmer utløst av erotiske drømmer, men savner opplevelsen i forhold til menn. Det kan være ulike årsaker til dette, kanskje den vanligste er at du slipper prestasjonskravet i et forhol d til en mann.Der skal man på liv og død få til orgasme. Man tenker mer påp å yte enn å nyte, og da låser det seg. Mens når du er for deg selv, i din drømmeverden, uten tankens hemmende kontrollvirkning, så går det greit unna for deg.

Hos noen kvinner kan det også være skuffelse, sinne og bitterhet mot partnersom gjør at det ikke fungerer. Slik skuffelse og bitterhet er oftest skjult og kanskje ubevisst. For kvinner er kombinasjonen bitterhet, og i en del tilfellera aggresjoner, vanskelig å kombinere med evnen til å gi seg hen til samleiet, slappe på kontrollen, la det bare stå til.

Andre ganger

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...