Gå til innhold

Det gjør vondt!!


Gjest Grublern

Anbefalte innlegg

Gjest Grublern

Hei, har et lite problem å det er at når han skal "varme meg opp" ved hjelp av fingrene (og tungen) gjør han det alt for hardt! Det gjør faktisk vondt, jeg vet at jeg burde fortelle det og vise ham hvordan han skal gjøre det, men jeg vil føle meg teit hvis jeg sier dette etter et år...

+ at jeg vet han er lett til å gjøre usikker og flau,

derfor lurer jeg på om noen har gode tips for å fortelle dette på en skånsom måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det er typisk mange gutter å gjøre aaaltfor hardt og/eller fort. Men det er jo ikke så lett for de å vite åssen vi vil ha det, heller! Så uansett hvor kjipt det er å si fra så er faktisk det den eneste måten å få han til å gjøre det akkurat slik DU liker det. Han blir nok absolutt ikke sur eller såra, for når han da gjør det riktig og resultatet også blir myye bedre, så vil jo logisk nok humøret og sexlysta øke for dere begge!

Hardhendte gutter er det verste som fins altså, han jeg var sammen med nå sist gadd ikke en gang bry seg da jeg sa "ikke så hardt!", "forsiktig" osv og t.o.m. stressa livet av meg for å dytte fingrene hans litt lenger vekk. Han bare lo og fortsatte i samme styrke - DET kaller jeg dust asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ta det opp med ham når dere ikke er i en seksuell situasjon, forklar for ham hvordan du ønsker å ha det. Han er kanskje helt uvitende om hvordan hans måte å forholde seg til deg virker på deg. Han tror at han skal være hardhendt og voldsom. Fortell ham at det ikke er tilfelle.

Når dere så skal ha det hyggelig saammen så kan du godt ta hånden hans og vise ham hvordan du vil ha det. Lær han opp. Jeg tror ikke han føler seg dårlig, tvert imot vil han være glad for denne opplæringen, slik at han kan bli en bedre elsker for deg.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...