Gå til innhold

utvikles seksuelt etterhvert


Gjest en voksen dame

Anbefalte innlegg

Gjest en voksen dame

Da jeg var sammen med min eks i seks år (23-29år) drømte jeg ikke en gang om at han skulle ta meg hardt. Nå er jeg blitt mer lysten på litt rå sex og drømmer ofte om litt på kanten-sex uten at det er noe fy-fy- Dette må vel være en del av utviklingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har hvertfall vært en del av min utvikling. Med årene har jeg blitt tryggere på meg selv og kroppen min, og dermed har de tidligere tabuene forsvunnet . det ene etter det andre.

De fleste hemningene og fy-områdene er borte, igjen er kun glede og nytelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hvertfall vært en del av min utvikling. Med årene har jeg blitt tryggere på meg selv og kroppen min, og dermed har de tidligere tabuene forsvunnet . det ene etter det andre.

De fleste hemningene og fy-områdene er borte, igjen er kun glede og nytelse :-)

Helt enig med libra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest domina

Vil bare dele mine erfaringer. Jeg er ung (25) og har bestandig hatt "snill" sex. Har likevel nesten alltid drømt om at ting skulle være litt røffere, enten med meg som sjef eller partner.

Nå har jeg fått en ny kjæreste som er litt eldre og dertil sikkert tryggere enn tidligere partnere. Han og jeg har fantastisk, fortryllende sex, ikke noe voldssomt med lakk og skinn, men rollespill og frarøving av kontroll. Må si det er en helt ny dimensjon, har aldri før hatt så intense opplevelser/orgasmer, tror dette har sammenheng med at det er tillit og selvtillit som står veldig i fokus.

Tror dette med makt og dominans er noe som også gjør ting mer spennende utenfor sengen også, man har jo sine områder i et forhold der man er overlegen den andre.

Fortsett å nyt deg selv og følelsene som våkner, alt er jo fint så lenge man ikke skader seg selv eller andre.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det har hvertfall vært en del av min utvikling. Med årene har jeg blitt tryggere på meg selv og kroppen min, og dermed har de tidligere tabuene forsvunnet . det ene etter det andre.

De fleste hemningene og fy-områdene er borte, igjen er kun glede og nytelse :-)

Gratulerer. Du har sikkert mye å lære bort til mennesker som er åpne for kvalitet i sitt seksualliv.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ja, vi har mange lyster, lengsler og trang i oss, ikke bare sånne pene og pyntelige samleier medi misjonærstillingen, med mannen oppå og kvinnen under.Noen kvinner frantaserer om å bli voldtatt, bundet og at det blir brukt andret "hardhendte" metoder .At man kan ha stor glede av slike fantasier er sikkert. Det betyr ikke at man ønsker å bli voldtatt eller "tatt hardt" og brutalt.

Det har ikke vært populært å snakke om slike lyster fordi det knytter seg kvinneundertrykkelse til mye av dette, hvor vold er et innslag i seksualiteten.Det er fint at både kvinner og menn tør å vedstå seg sine såkalte "perverse" lyster og fantasier.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...