Gå til innhold

Spørsmål om epilepsi?!


Tjorven

Anbefalte innlegg

Pål Sand, almenlege

Jeg har mistet tiltroen til min faste lege, så dette får være, er lei av å løpe som en jojo frem og tilbake. Nå er det bare meg dette går ut over, så da gjør det heller ingenting!

Kjære Tjorven.

Jeg forstår at du blir fortvilet.I første omgang synes jeg at du igjen skal ta dette med legen din og forklare hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Jeg har mistet tiltroen til min faste lege, så dette får være, er lei av å løpe som en jojo frem og tilbake. Nå er det bare meg dette går ut over, så da gjør det heller ingenting!

Kjære Tjorven.

Jeg forstår at du blir fortvilet.I første omgang synes jeg at du igjen skal ta dette med legen din og forklare hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Ja, jeg har epilepsi og går på medisiner for dette! Men jeg er vel ikke medisinert riktig da?

Kjære Tjorven.

Det kan godt hende at du er riktig medisinert,men at forhold i livet akkurat nå gjør at du lettere får anfall.Som du vet disponere lite søvn,stress,annen sykdom osv.for hyppiger anfall.Det jeg ønsker er at du oppsøker legen din og forteller at anfallene er blitt hyppigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Ja, jeg har epilepsi og går på medisiner for dette! Men jeg er vel ikke medisinert riktig da?

Kjære Tjorven.

Det kan godt hende at du er riktig medisinert,men at forhold i livet akkurat nå gjør at du lettere får anfall.Som du vet disponere lite søvn,stress,annen sykdom osv.for hyppiger anfall.Det jeg ønsker er at du oppsøker legen din og forteller at anfallene er blitt hyppigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Hjemmesykepleien i kommunen kom i natt med Stesolid 10mg og vival- Stesolid-, det jeg lurer på er, når skal jeg ta dette, før eller etter anfall??

Kjære Tjorven.

Medisinene du nevner skal primært taes under anfall el.like før et anfall.Jeg forstår av dine innlegge at dette er en vanskelig situasjon for deg og vil på det sterkeste igjen oppfordre deg til å kontakte din lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Hjemmesykepleien i kommunen kom i natt med Stesolid 10mg og vival- Stesolid-, det jeg lurer på er, når skal jeg ta dette, før eller etter anfall??

Kjære Tjorven.

Medisinene du nevner skal primært taes under anfall el.like før et anfall.Jeg forstår av dine innlegge at dette er en vanskelig situasjon for deg og vil på det sterkeste igjen oppfordre deg til å kontakte din lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Tjorven.

Jeg forstår at du blir fortvilet.I første omgang synes jeg at du igjen skal ta dette med legen din og forklare hvordan du har det.

Fekk kontakt med nevrologen min på sykehuset i dag, hun var overrasket over at jeg hadde anfall hver dag, i morgen blir jeg lagt inn på sykehuset.

Godt det ordnet seg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tjorven.

Jeg forstår at du blir fortvilet.I første omgang synes jeg at du igjen skal ta dette med legen din og forklare hvordan du har det.

Fekk kontakt med nevrologen min på sykehuset i dag, hun var overrasket over at jeg hadde anfall hver dag, i morgen blir jeg lagt inn på sykehuset.

Godt det ordnet seg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet tiltroen til min faste lege, så dette får være, er lei av å løpe som en jojo frem og tilbake. Nå er det bare meg dette går ut over, så da gjør det heller ingenting!

ville bare si hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare meg på innlegget:.))

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet tiltroen til min faste lege, så dette får være, er lei av å løpe som en jojo frem og tilbake. Nå er det bare meg dette går ut over, så da gjør det heller ingenting!

ville bare si hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare meg på innlegget:.))

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...