Gå til innhold

Antall sexpartnere igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest appendix

Det har egentlig mest med at like barn leker best. Jeg ville f.eks. ikke vært sammen med en som bruker all sin fritid på å trene for det er totalt annerledes av hvordan jeg prioriterer tiden min, på samme måte som at en som har hatt 50 sexpartnere har en helt annen tankegang enn meg på det området.

Det er vel ikke sunt å henge sammen i all fritid selv om en er par, så hvorfor skulle det bety noe for deg om han trente mye selv om du ikke er interessert i det.

Du hørtes ikke videre lette ut å tilfrestille. En må gi og ta her i livet. Ellers er samliv umulig. Ihvertfall et vellykket et.

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

28

• Tornerose

23

• SierDuDet

16

• Bassisten

15

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Hva om mannen du hadde elsket i mange år, f.eks. din nåværende samboer plutselig hadde hatt en synd å bekjenne, og den var at han hadde løyet for deg om antall partnere. Han hadde faktisk hatt tredve.

Hadde du dumpet han?

Jada, jeg vet at samboeren din selvsagt aldri ville løyet om dette, men som et eksempel :)

Jeg forstår prinsipper, selv om jeg ikke forstår deg her. Jeg har mine selv. F.eks, hadde jeg vært sammen med en jente og etter en stund så hadde hun fortalt meg at hun aldri har vært i et forhold hvor hun ikke har vært trofast, så ville jeg fått problemer jeg også.

'sier hun aldri har vært i et forhold hvor hun ikke har vært trofast' sier du.

Det er jo det samme som at hun aldri har vært i et forhold hvor hun har vært utro (= ikke trofast).

Mener du på fullt alvor at det er en ulempe? Er det liksom ikke kult nok å være trofast da?

Eller var det en skriveleif?

Gjest appendix

"Hva hadde du gjort om du ble ufrivillig singel over en lengre periode, la oss si et par år? Undertrykt behovene?"

Ja, det er slett ikke så vanskelig etter de første ukene. Jeg er relativt trygg på min egen "attraktivitet" og føler ikke jeg har noe å bevise i så måte. Og jeg aldri vært fristet til noe en-natts-opplegg, ganske enkelt.

"Du sier dine kjærester er stolt når du forteller hvor få du har hatt. Jeg hadde faktisk blitt mer skeptisk om jeg hadde møtt en person over 30 med under 5 partnere som hadde vært mye singel. Mer skeptisk enn om han hadde 40 ihvertfall."

Tja, deg om det. Alle er ikke like :-)

"Jeg hadde lurt på hvor viktig sex egentlig var for han.."

Jeg kan garantere deg - der er det ingen sammenheng overhodet!

"Det blir tull å generalisere. "

Og jeg har da heller ikke generalisert. Jeg har bare sagt at man føler seg mer spesiell som en av få enn en av mange, jeg fatter faktisk ikke at det ikke er mulig å være enig om det.

"Men jeg tviler på at jeg hadde blitt forelsket i en så uerfaren person:-) "

Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!?

Er det noen som greier å styre forelskelsen etter antall sexpartnere den utkårede har altså? Da kan de ikke ha vært SKIKKELIG forelsket. Det sier jo bare pang. En rekker ikke engang forhøre seg om antall sexpartnere når slikt skjer. Det er vel det siste en tenker på. Det viktigste der og da er at en selv blir den neste.

Det er vel ikke sunt å henge sammen i all fritid selv om en er par, så hvorfor skulle det bety noe for deg om han trente mye selv om du ikke er interessert i det.

Du hørtes ikke videre lette ut å tilfrestille. En må gi og ta her i livet. Ellers er samliv umulig. Ihvertfall et vellykket et.

Jeg snakker ikk om en som trener normalt, men en som forlater jobben og går rett på helsestudio og blir der til det er sengetid, hver dag i hele uka. Det finnes nok av slike menn. Hvordan kan du anta at jeg mener at man skal tilbringe hele fritiden sammen? Det har jeg aldri sagt, finner du på informasjon for å ha noe å diskutere?

Gjest appendix

Men pass nå på så du ikke forfekter fordommer "med motsatt fortegn". Det du antyder om sammenheng mellom antall sexpartnere og hvordan man er som elsker og partner kan iallfall ikke jeg kjenne meg igjen i.

Jeg har erfaringer med menn som har hatt både 1, 5 og 5o partnere før meg. Og jeg vil hevde at det er kommunikasjonen og tilliten mellom oss som gjør ham til en deilig elsker. Kjærligheten hvisker ut forskjeller i livserfaring og seksuell erfaring. Og en som bare har vært sammen med eksen i 20 år og ingen før henne kan være den mest fantasifulle elsker.

Han som aldri har prøvd flere enn to stillinger viser seg å være et naturtalent. Og jeg har aldri kjent forskjell i "ferdigheter" basert på antall tidligere partnere.

Jeg tror det er viktig å være tolerant og fordomsfri på alle måter. Hvis vi sier at vi ikke dømmer etter antall sexpartnere, bør det omfatte alle, også de som ikke har ligget med noen. Og da mener jeg dømme i betydningen trekke konklusjoner.

*LOL* Jeg trodde først det sto 1,5 sexpartnere.

Gjest Hmmm og hmmmm

Jeg snakker ikk om en som trener normalt, men en som forlater jobben og går rett på helsestudio og blir der til det er sengetid, hver dag i hele uka. Det finnes nok av slike menn. Hvordan kan du anta at jeg mener at man skal tilbringe hele fritiden sammen? Det har jeg aldri sagt, finner du på informasjon for å ha noe å diskutere?

Det er jo ingen som 'finner på' informasjon her, Tornerose. Men alle er ikke like flinke til å uttrykke seg klart, og da antar folk ting. Les i tråden så ser du at du selv også er blitt beskyldt for å mene noe du ikke gjør.

En får et inntrykk av hva folk mener. Selvfølgelig vet en ikke om det stemmer. Men jeg synes også du høres ut som om du vet hva du vil, og er ikke gubben slik, så vekk me'n.

Annonse

Det er jo ingen som 'finner på' informasjon her, Tornerose. Men alle er ikke like flinke til å uttrykke seg klart, og da antar folk ting. Les i tråden så ser du at du selv også er blitt beskyldt for å mene noe du ikke gjør.

En får et inntrykk av hva folk mener. Selvfølgelig vet en ikke om det stemmer. Men jeg synes også du høres ut som om du vet hva du vil, og er ikke gubben slik, så vekk me'n.

Er ikke alle slik da? Hvorfor skal man nøye seg med nestbest, det er tross alt snakk om den man skal leve livet sitt med.

Gjest den er ekte!

Den videoen var ikke av henne.

Jo den videoen er i høyeste grad av henne!Jeg prater her om glassbordvidoien,der Mette Marit kn*ller med en fyr på et glasssalongbord,og videokameraet som filmer hele seansen er plassert rett under glassbordet.Det er tydelig at dette er Mette Marit.

Den vidoien som var fake, var av en toppløs tenåringsjente.Dette er en video av groveste slag,av en voksen og ekte Mette M i hovedrollen!

Men poenget er at det ikke går ann å ann å bli tilgitt av en man ikke har gjort noe i mot.

Og man kan ikke gjøre noe galt mot noen man ikke kjente når det "gale" foregikk.

Skjønner hva du mener,og tilgivelse er vel ikke rette ordet heller.Men mange gjør dumme ting som de senere skulle hatt ugjort, det er vel det det går på, og da ønsker de vel at partneren skal slå en strek over det og glemme det.Du har jo ikke gjort tidligere negative erfaringer MOT din partner,men mange føler likavel at det skulle vært ugjort,og de vil ha en slags tilgivelse eller noe i den duren...

De fleste er åpne og forteller sin partner alt vil jeg tro.

Jo den videoen er i høyeste grad av henne!Jeg prater her om glassbordvidoien,der Mette Marit kn*ller med en fyr på et glasssalongbord,og videokameraet som filmer hele seansen er plassert rett under glassbordet.Det er tydelig at dette er Mette Marit.

Den vidoien som var fake, var av en toppløs tenåringsjente.Dette er en video av groveste slag,av en voksen og ekte Mette M i hovedrollen!

Jajaja... jeg bryr meg ikke likevel jeg. Tror de fleste har gjort mye rart i sine liv, noe de angrer, og annet som de ikke angrer på. Hvorfor skulle hun være noe unntak...

Hun er nå den samme gode jenta likevel hun!

Hæ? Henger det virkelig igjen at jenter er "luddere" om de har endel sex? Heldigvis ikke blant folk jeg omgås, vi har ikke fokus på antall sexpartnere i det hele tatt. Hvorfor er det i det hele tatt interessant? Hvorfor skulle jeg fortelle samboeren min om mine tidligere sexpartnere eller kreve noe regnskap av ham? Det har INGENTING med hvem vi er NÅ å gjøre.

En annen ting: Sexpartner. Men hva er det som kvalifiserer til det? Noen har jeg ligget med (= penetrering i bildet) uten at det har vært noe intimt eller noe, andre har jeg bare klint med, men det har vært intimt som søren. Eller hatt "annen" type sex med. Ikke så lett å definere hvor mange sexpartnere man har hatt egentlig...

Jeg aner ikke hvor mange samboeren min har hatt, men av naturlige grunner (han er eldre enn jeg og har vært mye mer singel) har han hatt seg med fler enn jeg har. So what? Jeg føler meg spesiell for ham likevel, det er bare VI som har den sexen vi har, fordi VI har de følelsene for hverandre som vi har.

Det er en selvfølge at man har sikker sex, uansett hvem man har sex med (så lenge man ikke ØNSKER å få unger da).

Annonse

Gjest AbcMerke

Jajaja... jeg bryr meg ikke likevel jeg. Tror de fleste har gjort mye rart i sine liv, noe de angrer, og annet som de ikke angrer på. Hvorfor skulle hun være noe unntak...

Hun er nå den samme gode jenta likevel hun!

Sikkert god til en ting iallefall ;o)

'Det er fordi det er naturens orden. Mennenes oppgave er å sikre spredning og mangfold, mens kvinnenes oppgaver er å sikre kvaliteten.'

Dette synes jeg er et puslete og utrolig spinkelt argument som utrolig mange mennesker refererer til uten å tenke seg om i det hele tatt. Mennesket som natur... jaha... hvor mye av det du foretar deg er egentlig naturbestemt i den forstand at det overstyrer din kulturelle del, så og si? Få eller ingen har instinktiv sex på samme måte som dyr eller slik det tidlige mennesket hadde. Kort sagt: Jeg tror overhodet ikke på en forklaringsmodell der seksuell atferd forklares med 'natur'.

"Og hva defineres som mange? 10? 20?..."

Mer enn 1.'

Du spøker. Eller har du 'spart deg' gjennom et langt liv? :)

'Menneskelige samfunn er hierarkiske, og makt er ettertraktet både av sosiale og personlige årsaker. Å kontrollere, styre og bestemme over andre mennesker er derfor noe mange higer etter, også mht seksuell adferd med mange forskjellige begrunnelser (se ovenfor).'

Nettopp. _Menns_ kontroll av _kvinnelig_ seksualitet er en rent uhyggelig stor maktfaktor og bestemmende for fortidige og nåtidige samfunnsstrukter.

Ti, kvinne!!! ;-)

Shipohoi! Du igjen? Hva har du imot kvinner egentlig?... *s* Jeg synes du stadig forsøker deg på kvinneoppdragelse, men lykkes du? Neei... ti da selv vesle Conny.

Jeg vet, men hjemme tør jeg jo ikke åpne munnen uten tillatelse, så jeg må vel få briske meg litt her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...