lote Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Må ha cookies på pcen min hvor finner jeg det. Laste ned? sider på norsk da jeg ikke er god i engelsk takker for svar 0 Siter
asterix Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Du åpner for å ta i mot cookies med en innstilling på nettleseren din. Hvilken nettleser har du? 0 Siter
lote Skrevet 16. april 2003 Forfatter Skrevet 16. april 2003 Du åpner for å ta i mot cookies med en innstilling på nettleseren din. Hvilken nettleser har du? W98 outlokk 6 tror jeg det er 0 Siter
asterix Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 W98 outlokk 6 tror jeg det er Windows 98 er et operativsystem Outlook 6 er en mailklient (mailprogram). Antar du ut fra det du sier bruker Internet Explorer 6 som nettleser? Gå inn på Verktøy - Alternativer for Internett - Personvern. Sett glidebryteren til en lavere personverninnstilling enn den du har nå. Prøv med Middels f.eks - det skulle fungere for de fleste behov. Husk å klikke på OK etterpå for å bekrefte endringen. 0 Siter
lote Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Windows 98 er et operativsystem Outlook 6 er en mailklient (mailprogram). Antar du ut fra det du sier bruker Internet Explorer 6 som nettleser? Gå inn på Verktøy - Alternativer for Internett - Personvern. Sett glidebryteren til en lavere personverninnstilling enn den du har nå. Prøv med Middels f.eks - det skulle fungere for de fleste behov. Husk å klikke på OK etterpå for å bekrefte endringen. Takk for hjelpen.Har gjort dette,satt den på det laveste,men enda funker ikke denne cookiesen. Vet ikke om det er mer jeg kan prøve nå 0 Siter
petter smart Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 Hva er det du har problemer med? Har du krysset av for "enable cookies" under options i internet explorer? 0 Siter
lote Skrevet 23. april 2003 Forfatter Skrevet 23. april 2003 Hva er det du har problemer med? Har du krysset av for "enable cookies" under options i internet explorer? har ikke peiling hvor gjør en det da? 0 Siter
petter smart Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 har ikke peiling hvor gjør en det da? Gå på tools - internet options - security - custom level - kryss av for enable cookies på begge steder. 0 Siter
lote Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Gå på tools - internet options - security - custom level - kryss av for enable cookies på begge steder. og hvor i granskauen finner jeg dette her på nettet da? Takker for svar hilsen dataidioten 0 Siter
petter smart Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 og hvor i granskauen finner jeg dette her på nettet da? Takker for svar hilsen dataidioten Bruker du internet explorer? I såfall går du på menyene øverst på tools/innstillinger og så der jeg beskrev sist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.