Gå til innhold

Juristforum


Gjest Necpoy

Anbefalte innlegg

Det kunne være et fin mulighet for oss å diskutere slike saker. Fagfolk eller ikke.

De fleste dunker bort i et eller annen av juridisk art iløpet av livet, arv, inkasso, folk som ikke betaler gjeld til deg, nabostridigheter, ungen din har gjort doe galt og skla du erstatte osv osv.

DET hadde det vært fint å diskutere med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det er vel ingen som har foreslått at du skulle være fagperson vel?

Jeg "ser" som sagt problemet ditt, men husk nå at DOL i utgangspunktet er en medisinsk møteplass.

Et juss-forum her ville vel naturlig nok handle om "helse-juss" - ikke om skatt, arv, odel, husleie osv.

Det hadde latt seg gjøre, men jeg ser samtidig faren i råd/tips fra "hobby-jurister" som ser seg blind på lover og forskrifter - og ikke har dem nødvendige detaljkunnskapen om domsavgjørelser.

Men - sett fra en annen synsvinkel: Et jussforum kunne være rent brukerstyrt, uten fagperson, som f.eks. Forum for data.

Jeg ser nå mer alvorlig på at folk medisinerer og diagnostiserer hverandre på 'psykaitri' enn at vi skulle gi hverandre gjensidige råd av økonomisk og juridisk art!

Det første må jo få verre konsekvenser. Men DET er tillatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...