favn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 En god øvelse for de som vil ha mer muskuløs rumpe. En udugelig øvelse for 90 % av de som kjører den da de faktisk tror at øvelsen vil gi dem mindre rumpe. Og da snakker du om benspark? Forresten, er det mulig at jeg har 'skadet' noe i lårene? Etter treninga forleden dag har jeg virkelig problemer med å gå. Det kjennes ut som gangsperre, men x en million. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg vet ikke riktig... Hvordan skal man ellers begynne om ikke med knærne i spiss vinkel? Eller mener du at man bør begynne med setet langt bak og så justere dette framover og nærmere fotplata etter første press? Hm. Jo, man begynner alltid i spiss vinkel, men man går ikke helt ned så jernet slår på de neste 10-15 repitisjonene, hvis du skjønner. Kun ned til 90 grader for så å sparke fra. Lettere for knærne, men mindre effektivt -etter min mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jo, man begynner alltid i spiss vinkel, men man går ikke helt ned så jernet slår på de neste 10-15 repitisjonene, hvis du skjønner. Kun ned til 90 grader for så å sparke fra. Lettere for knærne, men mindre effektivt -etter min mening. _Endelig_. Jeg ser lyset, ingenting er skjult. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 _Endelig_. Jeg ser lyset, ingenting er skjult. Takk Gratulerer. Stay with it, baby! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.