favn Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 En god øvelse for de som vil ha mer muskuløs rumpe. En udugelig øvelse for 90 % av de som kjører den da de faktisk tror at øvelsen vil gi dem mindre rumpe. Og da snakker du om benspark? Forresten, er det mulig at jeg har 'skadet' noe i lårene? Etter treninga forleden dag har jeg virkelig problemer med å gå. Det kjennes ut som gangsperre, men x en million. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Jeg vet ikke riktig... Hvordan skal man ellers begynne om ikke med knærne i spiss vinkel? Eller mener du at man bør begynne med setet langt bak og så justere dette framover og nærmere fotplata etter første press? Hm. Jo, man begynner alltid i spiss vinkel, men man går ikke helt ned så jernet slår på de neste 10-15 repitisjonene, hvis du skjønner. Kun ned til 90 grader for så å sparke fra. Lettere for knærne, men mindre effektivt -etter min mening. 0 Siter
favn Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Jo, man begynner alltid i spiss vinkel, men man går ikke helt ned så jernet slår på de neste 10-15 repitisjonene, hvis du skjønner. Kun ned til 90 grader for så å sparke fra. Lettere for knærne, men mindre effektivt -etter min mening. _Endelig_. Jeg ser lyset, ingenting er skjult. Takk 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 _Endelig_. Jeg ser lyset, ingenting er skjult. Takk Gratulerer. Stay with it, baby! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.