Gå til innhold

jenter og benkpress


larzz

Anbefalte innlegg

En god øvelse for de som vil ha mer muskuløs rumpe.

En udugelig øvelse for 90 % av de som kjører den da de faktisk tror at øvelsen vil gi dem mindre rumpe.

Og da snakker du om benspark?

Forresten, er det mulig at jeg har 'skadet' noe i lårene? Etter treninga forleden dag har jeg virkelig problemer med å gå. Det kjennes ut som gangsperre, men x en million.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    31

  • SierDuDet

    19

  • tigertrollet

    16

  • Zelig

    8

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Jeg vet ikke riktig... Hvordan skal man ellers begynne om ikke med knærne i spiss vinkel? Eller mener du at man bør begynne med setet langt bak og så justere dette framover og nærmere fotplata etter første press? Hm.

Jo, man begynner alltid i spiss vinkel, men man går ikke helt ned så jernet slår på de neste 10-15 repitisjonene, hvis du skjønner. Kun ned til 90 grader for så å sparke fra.

Lettere for knærne, men mindre effektivt -etter min mening.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man begynner alltid i spiss vinkel, men man går ikke helt ned så jernet slår på de neste 10-15 repitisjonene, hvis du skjønner. Kun ned til 90 grader for så å sparke fra.

Lettere for knærne, men mindre effektivt -etter min mening.

:)

_Endelig_. Jeg ser lyset, ingenting er skjult. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...