Tomt felt Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Jeg skjønner nå at det ikke er normalt og ha et slikt miljø som det er på det stedet hvor vi bor.Jeg ber nå om gode råd fra dere,om hva jeg bør gjøre,event personer jeg bør kontakte?Noen offentlige personer? Jeg tenkte da mest for ungdommen sin del.Hjelper det og kontakte pp-tjeneste slik at de kan ta en runde med foreldrene?(ønsker ikke og kontakte foreldrene personlig,tror det blir bare bråk av det!) 0 Siter
Tomt felt Skrevet 20. april 2003 Forfatter Skrevet 20. april 2003 Kansje greit og vite hvilket innlegg jeg refererer til her: Innlegget skrevet av Tomt felt i Åpent forum 19/4-2003 klokken 18:02 0 Siter
olgajente Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Kansje greit og vite hvilket innlegg jeg refererer til her: Innlegget skrevet av Tomt felt i Åpent forum 19/4-2003 klokken 18:02 Ta affære straks,før dette utarter seg.Si ifra til skolenes pp-tjeneste og barnevernet i den komunen der du bor slik at de får ryddet opp med foreldrene og lokalmiljøet.Her har hele samfunnet et ansvar. Vanskelig for en privatperson og skulle rydde opp når foreldrene går på fylla samtidig med barna, derfor må det offentlige trå til. 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Personlig tror jeg det blir bråk av det uansett. Du kan jo alltids gå til ppt daa.. Men er -ikke- uvanlig med fyll å fest i påska daa. Hverken for unge eller gamle. Hvertfall ikke om du bor på et lite sted. 0 Siter
Gjest Raianair Skrevet 21. april 2003 Skrevet 21. april 2003 Personlig tror jeg det blir bråk av det uansett. Du kan jo alltids gå til ppt daa.. Men er -ikke- uvanlig med fyll å fest i påska daa. Hverken for unge eller gamle. Hvertfall ikke om du bor på et lite sted. Jeg vil tro det har sklidd helt ut på dette stedet Tomt felt skriver om,og at det er derfor vedkommende og andre reagerer så sterkt.Det er flott om noen tør og ta et oppgjør med slikt,og bråk er det jo allerede(fyllebråk!).Såvidt jeg forstår så foregår denne ungdomsfylla året rundt, og voksne krydrer slagene innimellom?så det var nok ikke bare påsken. 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 Jeg vil tro det har sklidd helt ut på dette stedet Tomt felt skriver om,og at det er derfor vedkommende og andre reagerer så sterkt.Det er flott om noen tør og ta et oppgjør med slikt,og bråk er det jo allerede(fyllebråk!).Såvidt jeg forstår så foregår denne ungdomsfylla året rundt, og voksne krydrer slagene innimellom?så det var nok ikke bare påsken. at både unge og gamle ligger på fylla er -ikke- uvanlig. Spesielt er dette vanlig på små steder. Faktisk når jeg er på fest "hjemme" skjer det ikke -en- gang at når jeg er på offentlig fest ikke fester lamme enten foreldre til venner av meg eller tidligere lærere av meg på grunnskolen. Jeg er 20 da,men husker likevel tilbake da jeg var 15 og hadde lov til å gå på fest og traff gjerne både lærere og foreldre. Morsomt hadde man det og jeg ikke seriøst prøve å overbevise noen om at jeg har tatt skader av det der.... 0 Siter
Gjest Bittinatt Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 at både unge og gamle ligger på fylla er -ikke- uvanlig. Spesielt er dette vanlig på små steder. Faktisk når jeg er på fest "hjemme" skjer det ikke -en- gang at når jeg er på offentlig fest ikke fester lamme enten foreldre til venner av meg eller tidligere lærere av meg på grunnskolen. Jeg er 20 da,men husker likevel tilbake da jeg var 15 og hadde lov til å gå på fest og traff gjerne både lærere og foreldre. Morsomt hadde man det og jeg ikke seriøst prøve å overbevise noen om at jeg har tatt skader av det der.... Det har nok utartet seg til og bli så altfor ofte, og så altfor mange unge tungt berusede på dette stedet som blir beskrevet her i hovedinnlegget tror jeg.Og hva vet vi? kansje ungdommer har gått nesten i koma av rus,blitt pumpet på sykehus,eller kansje de unge har eksprimentert med andre rusmidler,opplevdt rusdødsfall på stedet eller noe i den banen?Hva vet vi?Det har nok utartet seg til det rene rus eller fyllehølet! 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Det har nok utartet seg til og bli så altfor ofte, og så altfor mange unge tungt berusede på dette stedet som blir beskrevet her i hovedinnlegget tror jeg.Og hva vet vi? kansje ungdommer har gått nesten i koma av rus,blitt pumpet på sykehus,eller kansje de unge har eksprimentert med andre rusmidler,opplevdt rusdødsfall på stedet eller noe i den banen?Hva vet vi?Det har nok utartet seg til det rene rus eller fyllehølet! Joda,det kan det jo fort være. Jeg kjenner jo ikke plassen så jeg vet jo igrunnen ikke. Men det jeg opplever med sånne "utrop" er at i mange tilfeller så er det "pertentlige" personer som går og irriterer seg over at andre ikke er like pertentlige og A4 som de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.