Gå til innhold

FU : Hva er

Anbefalte innlegg

Gjest Raffine
Skrevet

... syns jeg er bra!

Mente selvsagt Faarikaal med a-er istedet for å

Skrevet

Mente selvsagt Faarikaal med a-er istedet for å

Enig i at det er bra:) Høne i frikasé virker litt hermet etter ulven.. (sorry, høne!).

Ulv I Faarikaal
Skrevet

... syns jeg er bra!

Nei holloppa !

tut og kjør
Skrevet

Gammel som jeg er;

Velouria

Carpe Diem

Wulfi

terningkast6
Skrevet

Morsomt eller ikke, det er nå bare ett som har oppnådd....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg synes Mislykket er et festlig nick.

Hva er festlig med å være "mislykket" ?

Skrevet

"Teenager" (skrevet med alskens tegn og kruseduller) må ihvertfall være det mest fantasifulle i utformingen.

Skrevet

Gammel som jeg er;

Velouria

Carpe Diem

Wulfi

Tut og kjør.. Der var jeg i går. I følge ryktene var jeg beruset også! :-o

Gjest Raffine
Skrevet

Nei holloppa !

Hvordan kom du på det nicket egentlig?

Skrevet

Tut og kjør.. Der var jeg i går. I følge ryktene var jeg beruset også! :-o

Jøss, er det liv i det stedet enda? Vi var der støtt og stadig sommeren 1997. Kul tid! *mimre*

Skrevet

Jøss, er det liv i det stedet enda? Vi var der støtt og stadig sommeren 1997. Kul tid! *mimre*

Interessant sted - hadde aldri vært der før, men likte det. Liker best utesteder hvor man kan snakke med de man er der med, og ikke må brøle i øret på noen :-)

Og så var det jo litt.. uvanlig interiør :-)

Skrevet

-Syns at PollyEster var et usedvanlig godt nick... - men det er lenge siden jeg har sett noe til "henne".

Forresten lenge siden jeg har sett noe til svært mange "gamle"-dolere, mange ukjente/nye nick for tida :-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

... syns jeg er bra!

At overnevnte nick er det beste er jeg enig i. Og fordi det er sånt et genialt nick syns jeg Høns i Frikassé er desto dummere - et totalt fantasiløst oppgulp av det geniale.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

At overnevnte nick er det beste er jeg enig i. Og fordi det er sånt et genialt nick syns jeg Høns i Frikassé er desto dummere - et totalt fantasiløst oppgulp av det geniale.

Nei holloopa !

Skrevet

Jeg må bare få si at det mest irriterende nicket er

IngenLurerDenneGuttenHome

Jeg har forsøkt å hinte, men han skjønner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...