Gå til innhold

Temptation Island i kveld...

Anbefalte innlegg

Jeg måtte i aften se meg nødt til å prioritere et særdeles godt stykke (A. Miller) på Nathionalteatret, og gikk dermed glipp av JunkTV-serien Temptation Island.

Er det noen som kan værsåsnill å gi meg et resymè av kveldens episode?

Lurer på om det er mange episoder igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101826-temptation-island-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en dansk link som gir resyme av ALLE episodene - så du må passe på at du ikke ser for mye hvis du vil bevare spenningen ........

http://www.tvdanmark.dk/programmer/subsites/ti_site2003/frameset.html

Takk.

Du, jeg leser litt her....jeg har aldeles ikke fått med meg at en av de danske single fristerinnene, Camilla, var SKALLA!?

Er skalla damer med svære silikonbrøst sexy? Humf.

Takk.

Du, jeg leser litt her....jeg har aldeles ikke fått med meg at en av de danske single fristerinnene, Camilla, var SKALLA!?

Er skalla damer med svære silikonbrøst sexy? Humf.

Jeg så den episoden - hun dama var spesiell - Mette Marit er rene novisen i forhold. Tror hun klippa seg skalla mens hun var der nede. Hun ble stemt ut som den første.

Jeg så den episoden - hun dama var spesiell - Mette Marit er rene novisen i forhold. Tror hun klippa seg skalla mens hun var der nede. Hun ble stemt ut som den første.

Akkerat.Men er det altså nå slik at siste episode var ikveld???

Bryllup på stranda også?

Jeg må se reprisen førstkommende lørdag.

Makan til søpletv. Hehe.

tigertrollet

*bryter inn*

Hun hadde hatt farget hår som ble ødelagt av bassengvannet der nede, så hun ble shavet første dag.

*lusker videre*

Annonse

Akkerat.Men er det altså nå slik at siste episode var ikveld???

Bryllup på stranda også?

Jeg må se reprisen førstkommende lørdag.

Makan til søpletv. Hehe.

Neiiii - vi i Norge ligger etter - derfor jeg advarte deg ..... hehe .... eller lurte deg ..... alt hva som passer ...... er ikke sikker på hvilken det var ikveld, jeg fulgte ikke med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...