Gjest telefonnummer Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Ned nummer 900, 911, 904. 958 osv. vet jeg at det er telenorabb. Men det kan jeg ikke si fra netcon eller andre. Kan noen gi meg en liste eller skrive ned hvor de ulike nummerne har tilhørig til. På forhånd takk 0 Siter
Gemini Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Sånt kunne man si tidligere, men nå som man kan ta med seg telefonnummeret sitt når man bytter fra en mobiltelefonleverandør til en annen (fx mellom Telenor og Netcom) gjelder selvsagt ikke disse tingene lenger. Det gjør det desto vanskeligere å vite hvor dyrt det er å ringe en annen mobilabonnent, med mindre man har ett av NetCom's nye "talk"-abonnement, der det er fast pris uansett. Tidligere kunne man si at 92, 93 og 98 var Netcom-ab. 0 Siter
Gjest bortreist Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Prøv dette, jeg vet ikke om det fungerer lenger, men et tips jeg har gjemt på. (det er fra des. 2001) Kode for operatør! > Hvilken kode bruker jeg (og hvordan) for å sjekke hvilken operatør som har det numret jeg har tenkt å ringe til? Du slår bare 1945 før nummeret, og da får du høre hvem abbonnementet til den personen tilhører:) ----------------------------------------------------------------------------------- Skjult nr: Telenor: #31# ( Forran nummere til den du skal ringe. ) Du kan også stille inn om mobilen skal skjule nummere i de fleste mobiltelefoner. NetCom: Hvis du gjør det samme som står ovenfor, får du ikke ringt. Du en beskjed som sier: Sjekk nettverket. ______________________________________________________________________________________ 0 Siter
Gjest blame Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 Prøv dette, jeg vet ikke om det fungerer lenger, men et tips jeg har gjemt på. (det er fra des. 2001) Kode for operatør! > Hvilken kode bruker jeg (og hvordan) for å sjekke hvilken operatør som har det numret jeg har tenkt å ringe til? Du slår bare 1945 før nummeret, og da får du høre hvem abbonnementet til den personen tilhører:) ----------------------------------------------------------------------------------- Skjult nr: Telenor: #31# ( Forran nummere til den du skal ringe. ) Du kan også stille inn om mobilen skal skjule nummere i de fleste mobiltelefoner. NetCom: Hvis du gjør det samme som står ovenfor, får du ikke ringt. Du en beskjed som sier: Sjekk nettverket. ______________________________________________________________________________________ Det der med 1945 før nummeret har jeg aldri hørt om før.. Men det funket, det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.